problemen met wifi netwerk eula / kan niet verbinden door beveiliging

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo Allemaal,

Ps forum doet moeilijk want kan er niet in komen... Inloggen is haast niet te doen en alle links doe echt gigantisch raar! Ben niet verbannen maar word overal naartoe gestuurd en kan telkens niet op het support gedeelte komen. 
Daarom stel ik mijn vraag gewoon hier :P ;) 

Ik zit op een wifi netwerk van mijn woongroep en wanneer ik wil verbinden op mijn pc dan verbind ik en krijg ik een pagina geopend in mijn browser waar ik een eula moet accepteren. Daarna krijg ik mijn internet verbinding. 

Dit gebeurt regelmatig om het internet snel te houden. Dus met andere woorden. je word er regelmatig af gegooit.

Dit geeft nu problemen met de playastation 3. Omdat ik dus niet met GTA V online kan spelen!!!
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik toch de eula op de playstation kan vervullen en toch online kan spelen? Het is namelijk een beveiliging (Ik heb geen wachtwoord nodig!)

Want ik kan er maar niet achter komen waar ik die kan accepteren in de ps3 instellingen.

Bij voorbaat bedankt!

Groetjes van Joey, (Muntenslager/ Banhammer)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.