Hulp nodig van iemand met pokemon White/Black 1/2

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb na het uitspelen van Soul Silver(ss)  nu Omega Ruby(or)  gekocht. In SS had ik al een paar pokemon apart gezet die ik wilde gaan gebruiken als starter pokemon in OR. Nu kom ik er achter dat ik die niet direct kan ruilen, maar dat dit via White/Black 1/2 moet. En om die functie te gebruiken moet het spel ook uitgespeeld zijn.

Is er iemand in de omgeving van Tiel of Utrecht, die mij hier mee zou kunnen helpen? 

Ik had een Riolu, charmandar, en eevee klaar staan, allemaal met goede nature's.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Ik had hetzelfde probleem. Meneer Wiifreak heeft mij toen uit de brand geholpen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Nice, heb je een linkje naar zijn account dat ik het hem zelf kan vragen?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Iemand? Iemand anders reactie? Ik ben nog niet geholpen

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Dit is Wiifreak. Ik weet niet of hij nog actief is op InsideGamer: http://www.insidegamer.nl/users/profile/wii-freak/

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Helaas, nog geen reactie

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Hij zit ook op Pixelcake.nl. Volgens mij is hij daar wel actief.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.