Robocraft: Bouw je eigen oorlogsmachine! (gesloten)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik had van de week nog een interessante game gespeeld, genaamd Robocraft, het klinkt als een stomme Minecraft rip-off, maar het is leuker dan het klinkt.

Hier is een filmpje ervan.

Het is nog niet volledig afgemaakt, dus in de veel gehaatte "Early Access", maar het leukste is dat het gratis is. Je bouwt je eigen robot, met een bepaalde limiet aan blokken en hardware, en dan ga je met je unieke robot de slachtveld op tegen andere robots. Hoe meer levels, hoe groter je robot en meer onderdelen dat je unlockt. Ik vind het altijd leuk om andermans robots te zien en mijn eigen te bedenken. Je kan ze laten vliegen, zweven, rijden of lopen. Je kan overal wapens op plakken en ze laten afschieten. 

Erg leuk is ook wanneer je andermans onderdelen eraf kan schieten, als je goed richt kan je andermans wapens of benen eraf schieten voordat ze dood gaan. Is ook grappig om een mech te zien met 1 been.

Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie het gespeeld of lijkt het je niks? Laat het me weten!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.