Pokemon Soul Silver + Pokewalker

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Waarom is deze game zo duur op ebay/marktplaats en verkoopt iemand hem of weet iemand waar ik hem goedkoop kan krijgen?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ik heb hem zelf vanuit belgie gekocht, ik had het zelfde probleem. Waarom hij hier zo duur is weet ik niet, maar in BE is hij goedkoper.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Deze games worden natuurlijk niet meer gemaakt. En dan worden ze langzaam aan zeldzaam. Zeker dit soort combinaties (game + accessoire). Wil je perse de Europese versie? Op de Amerikaanse versie van eBay kom ik veilingen tegen die op dit moment al $70 kosten. Met 18 bieders. Dus het is het blijkbaar waard.

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Rano wrote on 20 maart 2016 18:39:

Deze games worden natuurlijk niet meer gemaakt. En dan worden ze langzaam aan zeldzaam. Zeker dit soort combinaties (game + accessoire). Wil je perse de Europese versie? Op de Amerikaanse versie van eBay kom ik veilingen tegen die op dit moment al $70 kosten. Met 18 bieders. Dus het is het blijkbaar waard.

Liefst Europees en ik heb er 35 euro voor over. Dus als iemand iemand kent graag laten weten of een link naar een website.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Kaskovic wrote on 21 maart 2016 22:17:

Liefst Europees en ik heb er 35 euro voor over. Dus als iemand iemand kent graag laten weten of een link naar een website.

Dat snap ik. Maar dat lijkt me niet realistisch. Waarom zou iemand het spel + Pokéwalker verkopen voor ™35 als ze op Marktplaats voor 50+ euro gaan?

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Rano wrote on 22 maart 2016 20:53:

Kaskovic wrote on 21 maart 2016 22:17:

Dat snap ik. Maar dat lijkt me niet realistisch. Waarom zou iemand het spel + Pokéwalker verkopen voor ™35 als ze op Marktplaats voor 50+ euro gaan?

Ik heb al een website waar ik hem voor 42 kan halen incl. Verzendkosten.
Ik zal morgen de links posten nadat ik de betaling heb gemaakt!

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Dat is een nette prijs. Gefeliciteerd!

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

http://www.press-startgames.com/a-42362177/complete-cib-european/pokemon-soulsilver-version-big-box-hol/

Ik heb de laatste kunnen bemachtigen hij is nu ''SOLD OUT''.
Vgm hebben ze nog wel Heart Gold.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Toffe site. Thanks!

http://www.press-startgames.com/c-3099443/gba-consoles-boxed-cib/

Misschien moet ik weer een GBA systeem aanschaffen. Blijft een gouden handheld!

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Rano wrote on 23 maart 2016 21:12:

Toffe site. Thanks!

http://www.press-startgames.com/c-3099443/gba-consoles-boxed-cib/

Misschien moet ik weer een GBA systeem aanschaffen. Blijft een gouden handheld!

Ja zeker en via Pixelcake.nl kreeg ik alleen maar positieve reacties over de service!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.