Hoe het internet je brein en gedrag beïnvloed

Level 12 94%

Nog 127 XP voor level 13

Ik heb een tijdje geleden een onderzoek gedaan naar de invloed van het internet op ons brein en gedrag. Vooral omdat ik heel veel last had van concentratieproblemen ben ik me meer gaan verdiepen in de materie. 

Ik heb dan besloten om cold turkey een maand zonder internet voort te gaan en met een hele resem boeken wat meer over het brein te weten te komen. Het was echt een interessante ervaring. Ik heb besloten er een blog van te maken om deze ervaringen te delen en zo hopelijk een paar personen te helpen die met dezelfde problemen kampen. Wie geïnteresseerd is: het adres is internet-paradox.com :)

Het lijkt me dat er op een gameforum nog wel mensen zullen zijn die gelijkaardige ondervingen hebben?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.