Xbox360 games op de xboxone

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo allemaal, 
ik zit al even een poos te kloten met m'n xbox omdat ik van een xbox360 spel niet alles kan spelen (bv online).
Ik zou niet echt weten waardoor het zou kunnen komen, 
maar toen ik de xboxone net had heb ik mijn gebruikersnaam aangepast.
En telkens als ik bijvoorbeeld Black Ops I (360) onlone wil spelen, 
staat er dat ik niet aangemeld ben op xboxlive en krijg ik het 360 scherm voor me en zie ik dat ik word afgemeld
terwijl ik nog online ben op de one. En wanneer ik me dan opnieuw wil aanmelden via het 360 spel,
staat er dat ik mijn account opnieuw moet downloaden maar helaas gaat dat niet want 
"mijn microsoft account komt niet overeen met het wachtwoord wat ik heb ingevoerd". 
Vreemd, angezien ik dit account nog dagelijks buiten de xbox om gebruik.

Heeft iemand hier ook last van of kan iemamd me misschien helpen? Dan heel graag _O_

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

?

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Ik zou even contact opnemen met de support van Microsoft. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met 't aanpassen van je account.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.