RPG games zoals Fire Emblem

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Fire Emblem Fates:
Ik heb dit spel laatst gekocht en ik merkte dat het veel minder credits kreeg online dan dat ik vind dat het verdient. Ik heb dit spel vorige week gekocht en heb hem ook al uit kunnen spelen. Vanaf het eerste moment was ik verliefd op het spel en heb ik hem niet meer kunnen laten liggen.

Voor de mensen die het niet kennen, Fire Emblem Fates is een tactical role playing game voor de 3DS. De Fire Emblem serie gaat terug naar de Gameboy maar als jonger meisje heeft het spel me nooit zoveel gedaan dus ik kan niet zeggen dat ik de voorgangers heb gespeelt. De release van fates en de vele trailers die ik heb gezien hadden mij echter overgehaald om dit te proberen en ik heb er geen moment spijt van gehad.

Verder zal ik niet in diepte gaan over dit spel omdat men doel niet was om een review te schrijven maar om een vraag te stellen.

Ik wilde graag weten of iemand mij kan vertellen of zei gelijksoortige spellen kent? Ik ben helaas niet bekent met andere tactical RPG's behalve de TRPG's uit de Final Fantasy series.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen(^-^).

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

Disgaea lijkt een goede serie te zijn, helaas nog niet gespeelt. Verder lijkt er geen serie aan Fire Emblem te tippen helaas. Advance Wars moet ik natuurlijk niet vergeten.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Advance Wars! Zeer zeker een aanrader in hetzelfde genre!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.