Nintendo Switched het niet

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

Maanden lang geruchten die te mooi leken om waar te zijn. De vervanging van de 3DS en WiiU zat er aan te komen. Ik zag voor me al dat het een geüpgrade WiiU zou zijn die je verder dan enkele meters bij je console vandaan zou kunnen nemen. Nu blijk je hem wel verder mee te kunnen nemen, maar een belangrijk verkooppunt van de WiiU blijkt niet daar te zijn. Het tweede scherm is weg! En verder weten we nog steeds niet of het scherm wel een touchscreen is. Mocht dit ook niet zo zijn, dan kunnen we die Virtual Console waar ik van droomde wel vergeten. Bij het zien van de video was ik hyped, na een paar uur kwamen toch de twijfels en vragen.
Ik krijg het idee dat Nintendo nog steeds niet weet wat hun uiteindelijke console wordt. Natuurlijk is er het basis idee wat we gezien hebben en third parties zijn duidelijk enthousiast. Het filmpje was gewoon megastrak. Ik had echt gedacht dat Nintendo na dit filmpje de third parties los liet barsten met hun aankondigingen en we zouden kunnen zien tot wat het apparaat in staat is. We krijgen een dag later raar genoeg het bericht dat we de rest van het jaar zonder informatie zitten. Geen games en geen hardware info. Het is toch raar dat de console die in maart uit moet komen verder uit de doeken wordt gedaan minder dan 3 maanden voor launch en dat uitgevers hun games niet eerder kunnen promoten? Zou Nintendo bang zijn geworden van de Xbox One Plus en PS4,5? Hun console wordt minder gimmick en moet het nu toch gaan hebben van wat meer kracht zodat ontwikkelaars ook voor de Switch kiezen. Ik denk dat Nintendo weer niet weet wat ze moeten doen.

Waar het nu op lijkt dat we krijgen is een PS Vita die we met dat ene kabeltje aan de TV kunnen hangen en die trouwens wel een touchscreen heeft.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

alinea's

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

Stickie wrote on 22 oktober 2016 17:51:

alinea's

als je niks zinnigs te melden hebt stfu

Level 34 95%

Nog 780 XP voor level 35

interpunctie

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

robertflappie wrote on 22 oktober 2016 21:11:

Stickie wrote on 22 oktober 2016 17:51:

alinea's

als je niks zinnigs te melden hebt stfu

Als je niet normaal kan reageren dan stfu.

Level 34 95%

Nog 780 XP voor level 35

MODS ER IS FORUMFITTIE

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Zo ontstaat er natuurlijk nooit een zinnige discussie. De OP is door gebrek aan alinea's en interpunctie inderdaad lastig te lezen maar om alleen daarop te reageren heeft natuurlijk weinig zin, dan slaat een topic wel heel snel dood.

Dus ik zou zeggen, begin even opnieuw door alleen zinnige reacties te geven op de OP.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.