The Witcher 3 - DLC Blood and Wine

Level 3 92%

Nog 12 XP voor level 4

Weet niet of dit het juiste topic is, maar weet iemand toevallig waar ik The Witcher 3 - DLC Blood and Wine kan krijgen? Mijn standaardadressen (Gamemania, Bol.com) verkopen hem niet meer :(

Anyone, anyone?

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Heb de game zelf al in bezit want gamemania had voor 27 euro nog wat. The game of the year edition

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Kan je de DLC niet online kopen? Ik weet niet waar je op speelt, maar ik kan me voorstellen dat via de store van Steam ofzo de DL nog wel verkrijgbaar is.

Level 3 92%

Nog 12 XP voor level 4

... ik ben nog zo'n ouderwetseling die het graag op disc heeft :)

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Gewoon Fox wrote on 23 november 2016 16:49:

... ik ben nog zo'n ouderwetseling die het graag op disc heeft :)

Dan moet ik je teleurstellen die is niet meer los op disk verkrijgbaar heb nog gezocht op budgetgaming.nl. Maar de DLC zit nu op de The Witcher 3 game of the year Edition 

Maar aan de kenners. Ik vind het upgraden van wapens en andere dingen onduidelijk dat is waarom ik 2x ben afgehaakt. Hoe kan een niet Rpg speler als ik het toch onder de knie krijgen. Want de setting het verhaal en ook de gameplay sprak mij aan. Alleen snapte ik geen hol van het upgraden.

Level 3 92%

Nog 12 XP voor level 4

Niet meer los verkrijgbaar? Dus dan moet ik de GotY versie kopen? Kan ik dan wel gewoon mijn save-bestanden van The Witcher 3 blijven gebruiken of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen?

@ Kaassouflee: upgraden is inderdaad even wennen en vind ik ook lastig uit te leggen. Zelf heb ik uitsluitend Witchergear aangeschaft bij smederijen door treasure huntquests te volbrengen.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Niks ouderwets aan hoor :P Maar goed, dan kan je hem niet meer krijgen denk ik. Misschien importeren vanuit het buitenland.

Level 3 92%

Nog 12 XP voor level 4

MythicZ wrote on 23 november 2016 18:50:

Niks ouderwets aan hoor :P Maar goed, dan kan je hem niet meer krijgen denk ik. Misschien importeren vanuit het buitenland.

Zag enkele buitenlandse (Europese) edities inderdaad: de game en teksten op het doosje en boekje zijn niet in het Engels, maar in-game kan dit natuurlijk met taalsettings aangepast worden. Ik neem aan dat een niet-Engelse versie geen problemen zal opleveren...

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Ik denk het niet, tenzij ze regiolocked zijn, maar volgens mij is dat bijna nooit meer zo.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Maar voor 27 euro kan ik het wel een 3e kans geven haha

Level 3 92%

Nog 12 XP voor level 4

Beste mensen,

Vraagje: ik heb zojuist de DLC Hearts of Stonge geinstalleerd op mijn PS4. Helaas zit ik vast dankzij de (kennelijk veel voorkomende bug) tijdens de From Ofier's Distant Shoresquest. In deze quest moet ik enkele diagrams verzamelen, maar in de bandit-hideout zit er niets in de roodgloeiende kist. 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Tot op heden zijn er geen patches voor deze bugs bekend. Kan ik de DLC opnieuw starten en kan ik dan mijn progress uit het originele verhaal meenemen? Of moet ik de DLC opnieuw starten met een standaardgemaakt karakter?

Please help! :)

Level 3 92%

Nog 12 XP voor level 4

... bump?  :(

Level 12 90%

Nog 207 XP voor level 13

Probeer het anders even op Reddit... een Witcher forum of weet ik veel wat. Niemand komt hier :)

Level 3 92%

Nog 12 XP voor level 4

So it seems. Jammer, zo'n 5 jaar geleden kon je hier nog met je vragen terecht.

Level 12 90%

Nog 207 XP voor level 13

Once upon a time... toen was er ook nog een community! Met de wolven van wakkerdam.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.