Xbox 360s werkt niet op TV

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo,

Ik heb een xbox 360 slim die niet meer op mijn tv werkt. De xbox gaat wel aan maar maakt geen verbinding met mijn tv. Op andere tv'''s werkt hij wel gewoon. Ik gebruikte altijd een hdmi kabel. Verschillende kabels geprobeerd. werkte niet. Nou kan er ook een AV kabel in de 360 slim. Bestaat een AV die overgaat naar hdmi? ik dacht dat te kopen maar toen kocht ik een kabel voor de normale xbox 360. Dus om nog een miskoop tegen te gaan vraag ik het hier even na. Alvast bedank 

Groeten. DTV

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Kan het zijn dat dit een "HD Ready" televisie is? Probeer eens op een TV waar de Xbox wel werkt de instellingen van de Xbox aan te passen naar 720p ipv 1080p en sluit hem dan nogmaals aan.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Bedankt voor de reactie,
Dat ga ik proberen!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.