Onderzoek minigame design (gesloten)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Beste mensen,

Voor school ben ik bezig met een onderzoek wat te maken heeft met art style en design. Er moet een minigame ontwikkelt worden voor een game wat te maken heeft met de Grutto. Dit zal een game worden voor de smartphone en tablet.
Ik ga in dit geval over de art style en designkeuzes die gemaakt moeten worden binnen in dit project. 
Ik zou het enorm waarderen als jullie dezen enquête zouden kunnen invullen, en tevens zouden kunnen delen!!
De doelgroep die bereikt moet worden zijn jongeren van 10 tot en met 19 jaar oud. Ben je ouder dan 19 jaar, laat dat je niet weerhouden om het in te vullen. In eerste instantie is de doelgroep 10+. We hebben hier zelf een limiet op gezet.

Hier de link naar de enquête:
http://www.survio.com/survey/d/M9Y7E8O6R0W5K9A7H

Mocht dit niet baten op dit forum, hoor ik het ook graag en zal ik mijn post ongedaan maken.

Alvast bedankt! :)

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Of je je vraag hier nog een keer wil stellen 

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.