Help! Need for speed Hot pursuit ps3

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hoi iedereen,

dit zal vast wel de 1000ste keer zijn dat iemand dit vraagt maar k zit echt met me handen in het haar.

Ik was op zoek naar een nieuw spel om te spelen. nu raadde iemand me aan om need for speed hot pursuit te nemen, om dan samen online te spelen.

ik heb het spel gekocht en geinstalleerd, maar toen ik t wilde spelen kreeg ik een melding dat hij ging connecten met autolog en ineens krijg ik een foutmelding.

foutcode: 800b0000

nu ben ik gaan googlen, maar t eerste valt me op dat er overal gesproken wordt van foutcode 800D0000, terwijl bij mij echt staat 800B0000. en verder wordt je dood gegooid met allemaal moeilijke oplossingen wat betreft poorten openen in je firewall enz.

- ik heb wel verbinding met het internet (kan met GTA5 gewoon zonder problemen online spelen).
- Ik heb de firewall uit gezet op mijn modem om te kijken of het daardoor komt, maar krijg alsnog de foutcode.

nu weet ik t echt niet meer.

is er iemand die misschien enig idee heeft wat ik nog meer kan proberen om toch online te kunnen gamen?

alvast heel erg bedankt!!!

Groetjes Rilana

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

'I think that error code is for you not being able to connect to autolog. I've got that message a few times upon starting up the game, but when I'm in free roam in singple player im able to connect to Autolog. Open up the easy drive menu, chose autolog recommendations and the connect.

If you're unable to connect i suggest you firstly make sure that nfs13.exe is allowed through windows firewalla and any other possible software firewall.'

Dit al geprobeerd? 

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

nee, ik zal er meteen mee aan de slag gaan... heel erg bedankt voor het meedenken!

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

dit forum is echt kapot, was gewoon normaal type, maar blijkbaar niet bij bevestigen.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Komt door het kopiëren en plakken van de andere site, dan maakt de site er grote letters van. En ja, IG ist kaput.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Is het inmiddels al gelukt, Rilanita.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.