Wii newbie question

Level 3 94%

Nog 9 XP voor level 4

Ik heb een vraagje. Zijn de wii spellen alleen te spelen door te bewegen of heb je ook bijv. Platform spellen die je kunt spelen door gewoon de console te gebruiken op de bank net als met een playstation?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Sommige spellen, zoals Wii Sports (Resort) zijn inderdaad gemaakt om te bewegen. Maar er zijn ook games, zoals Super Mario Galaxy (2) en Donkey Kong Country Retuns die prima vanaf de bank te spelen zijn. Zelfs de twee Zelda games zijn prima zittend te spelen ondanks de bewegingsbesturing.

Maar waarom vandaag anno 2017 nog voor die console van de vorige generatie (uit 2006) gaan als je ook voor de huidige Wii U kan gaan (backwards compatiblemet Wii games) en over anderhalve maand voor de nextgen Switch? (Wetende dat Wii U is geen simpele uitbreiding op de Wii is maar een nieuwe generatie)

(Ik ga er nu even vanuit dat je nog geen Wii hebt)

Post was bewerkt op 22 januari 2017, 13:19 door Kwolly

Level 3 94%

Nog 9 XP voor level 4

Bedankt voor je antwoord. Haha, ja ik weet dat ik rijkelijk laat ben met de aanschaf van een wii, maar daardoor zijn zowel de console en de games goedkoop. En dat vind ik een groot voordeel.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.