Nintendo Switch nieuws

Opperpoes
Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

De Nintendo Switch verschijnt op 3 maart. Dit kondigde Nintendo aan tijdens hun presentatie in Tokyo.

Een specifieke adviesprijs voor Europa is niet genoemd, dit mogen de winkels zelf bepalen. In Amerika gaat het apparaat 299,99 dollar kosten. De Nintendo Switch lanceert op 3 maart tegelijkertijd in Japan, de Verenigde Staten en Europa.

Inbegrepen bij de Switch zijn het systeem zelf, een dock om op de tv te kunnen spelen, twee Joy-Con controllers, een grip-controller waar de Joy-Con controllers in kunnen worden geschoven, polsbandjes en bijbehorende kabels. De Switch wordt aangeboden in twee kleurencombinaties. De een is de grijze kleur die in oktober vorig jaar al werd getoond in de aankondigingsvideo, de ander heeft neon rode en neon blauwe Joy-Con controllers.

De Joy-Con controllers bevatten HD Rumble, waardoor de kleinste bewegingen te voelen zijn. Hiernaast werd getoond dat elke Joy-Con ook een L- en R-knop bevatten. Verder werd bekendgemaakt dat het scherm van de Switch een touchscreen heeft met een resolutie van 1280x720 en dat de batterijduur van de Switch tussen de 2,5 en 6 uur ligt. Dit verschilt per game. Tijdens het spelen zonder dock kan de Switch worden opgeladen met een USB-C kabel.

Tijdens de presentatie werd tevens aangekondigd dat het systeem regiovrij is. Dit betekent dat elk geïmporteerd spel werkt met de Europese versie van de Switch.

Nintendo kondigde ook een online netwerk aan voor multiplayer. De dienst is tot deze herfst gratis beschikbaar. Hierna moeten spelers betalen om online te kunnen spelen. Het is nog onbekend hoeveel dit gaat kosten.

Opperpoes
Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Thanks Martin nu moeten er nog games topic worden aangemaakt en hopelijk kunnen we het forum weer een beetje tot leven brengen hier zo.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Klinkt ietswat veelbelovend, nu nog de software.......

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Hey een Switch sub forum, goed bezig!

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

1e jaar software zonder E3 aankondigen is redelijk goed in orde. Wil weten waar Retro studio's mee bezig is

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

lol

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Stickie wrote on 28 januari 2017 01:50:

lol

Je voegt weer ernstig veel toe aan Insidegamer Stickie.

Je krijgt in jaar 1.

Breath of The Wild
Mario Kart 8 deluxe de game of the year edition met gratis nieuwe content kan Microsoft wat van opsteken.
ARMS mits goed ondersteunt word gewoon een zeer verrassende game. Kan de Splatoon van het fighting genre worden.
Xenoblade 2. Gewoon voor de Japanse Rpg liefhebber een prachtgame
Fire Emblem Warriors gewoon leuk voor erbij.
Super Mario Odyssey gewoon een van de beste games van dit jaar.
Splatoon 2 gewoon een zeer toffe game.

En dan krijgen we nog een E3.
Dus je kunt wel weer lol roepen. Maar volgens mij had Xbox bij launch niet zo'n goede line up. En heeft het na al die jaren in geen van die jaren zo goede line up gekend.

Dus Stickie terug in je grot met je domme getrol.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

ik tel 2 games welke op de WiiU beschikbaar zijn. Een techdemo/ gimmick in de vorm van ARMS. Een sequel welke nauwelijks te verschillen is met het origineel. Een musou game waar jij geen reet aan vindt, net als Xenobade waarvan nog niet zeker is of het een Westerse release krijgt in 2017. Alleen Mario is een musthave.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

1 Breath of the Wild is zeker op de Wii u beschikbaar maar goed ik speel geen games op een console die ten dode is opgeschreven. 
2 Kun jij mij aub vertellen waar Mario kart 8 inc Inklings, King Boo, Dry Bones Bowser Junior,  En de battle modus en battle circuits en de speciale karts zoals de Clown kart voor de Wii u waar ik die kan kopen? Juist je kunt Mario Kart 8 idd op de Wii u spelen maar niet met deze extra's.
3 ARMS ook jij onderschat ARMS ontzettend het is gewoon een zeer toffe fighting game en mits het net als met Splatoon goed ondersteunt word gewoon een zeer toffe game. Dus schaam je hoe je over ARMS spreekt
4 Een Sequel waarbij je nauwelijks verschil ziet met het origineel moet jou als Xbox fan toch zeer aanspreken Microsoft doet al jaren niets anders met Forza en Halo.  En daarbij zitten er genoeg nieuwe dingen in Splatoon 2.
5 Fire Emblem als Rpg serie nee daar vind ik geen klap aan. Maar als hack and Slash game vind ik het wel een keer leuk om zo het Fire Emblem universum te verkennen.
6. Mocht Xenoblade 2 het jaar 2017 niet halen in het westen kun je hem altijd importeren.
7 Gelukkig zeg je ook nog iets nuttigs.

En daarbij met logisch nadenken is er op de E3 een Retro studio's game aanwezig. Pokémon. Metroid gezien de geruchten en de uitspraken van Reggie vraag mij over een jaar nog eens naar Metroid en Mother 3. Zal die niet zomaar roepen.

Die Rabbids Mario rpg game. Smash wat denk ik Smash 5 word op dezelfde engine van 4 met hetzelfde roster alleen met veel nieuwe characters. En Pikmin 4 en Maybe nog Beyond Good and evil 2. 

Zo goede line up heeft Microsoft nog nooit gekend. En mocht het E3 lijstje van mij kloppen ook nog nooit zo goede E3

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

MS heeft the greatest line-up in history gehad. Nintendo en E3? Daar doen ze al jaren niet aan. Battle modus in MK8 is tof mits goed uitgevoerd maar dat is de full price niet waard. Helemaal niet die extra poppetjes lol. Ja je kunt games importeren maar om nou de hele tijd google translate te gebruiken bij een rpg lijkt me niet echt plezierig.

Maar zie je wat je nu doet, je loopt alleen maar sequels en her uitgaves op te hemelen.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Stickie ik geef je het dringende advies minder te drinken. Tenminste hoop ik dat deze onzin die je over Microsoft uitspreekt door een overmatig drankgebruik komt. Anders kunnen we je niet meer serieus nemen.

Waarom geen full price waard. Je hebt de game inc de oude dlc en nieuwe dlc voor 60 euro. Sony en Microsoft maken remasters en ports voor 60 euro zonder extra dlc.

En Nintendo heeft vorig jaar de beste game van de E3 laten zien. Dat jaar er voor hadden ze niks logisch dat ze weinig met de E3 deden. Maar Nintendo heeft nu voldoende nieuwe software aan te kondigen voor een toffe E3. 

En het verschil tussen Nintendo en Microsoft is dat Microsoft jaarlijks met een Forza game en halo of gears komt. En Nintendo vervolgen een keer in de paar jaar komen.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Dus Gears 5 krijgen we dit jaar aldus jou. Halo Wars 2 is de eerste sequel in bijna 10 jaar tijd. En wijs me die remasters eens aan. Volgens mij heeft MS 4 Halo games uitgebracht voor de prijs van 1 welke allemaal zijn aangepast. Halo 2 is een heuse remake. Net als Gears Ultimate welke niet voor full price werd aangeboden.

jij moet minder aan de drank.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Nee dit jaar krijgen Halo nummer zoveel en Forza 7. En ja mag dat een Halo collection voor 60 euro uitbrengen met games van meer dan 10 jaar terug.

Maar laat Microsoft nou maar eens games van dezelfde kwaliteit als Breath of the Wild en Mario Odyssey maken . Dan mag je Microsoft op hemelen. Hun komen niet verder dan middelmaat als Quantum Break. En drollen als Recore

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Je lult je er altijd maar makkelijk onderuit met alternatieve feiten.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Kom nou toch Stickie Microsoft first party line up is toch de minste van de 3. Dat weet iedereen behalve trol Stickie die in zijn Xbox grot woont

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Whaha Stickie.

Maar goed terug naar het Switch topic. En ik ga van de week eens meer topics aanmaken.

En nog 5 dagen en 4 weken. Dan is het eindelijk zover

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Eindelijk Zelda ja!

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Klopt op de Switch voor mij. Heb geen Wii u meer. Dus dan is de Switch met oog op de toekomst een betere investering.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Lekker gezellig hier, graag weer switchen naar het topic, switch

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Maar kunnen mensen misschien nog even topics maken. Over Breath of The Wild, ARMS, Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2, Xenoblade 2 en Fire Emblem Warriors. Dan houden we het forum een beetje up to date en levend. En kunnen we praten over al dat pracht en praal voor de Switch

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.