Nintendo Switch: vraag en antwoord !

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Beste Nintendo Switch forum bezoekers,

In dit topic kun je al je vragen over de Nintendo Switch kwijt. Andere members kunnen je dan antwoord geven waardoor dit automatisch een soort FAQ wordt.

Een paar regels:

- Kijk eerst of je antwoord niet in een gerelateerd topic staat.

- Stel je vragen duidelijk zodat we niet hoeven te gissen naar wat je eigenlijk bedoelt.

- Alleen vragen en antwoorden in dit topic, Zie je iemand een verkeerd antwoord geven ga er dan niet gelijk tegen in maar post dan gewoon het antwoord wat volgens jou wel klopt. De mods zullen het verkeerde antwoord verwijderen.

- Ga geen discussies aan aub, dit is puur een soort FAQ, uitsluitend vragen en antwoorden.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo, ik weet niet of iemand dit al heeft meegemaakt. Ik ben dus zo dom geweest door eerste keer de straps te gebruiken voor de arms demo achtige iets veerkeerd om plaatsen :'( mocht iemand een oplossing hebben? Want ik krijg hem er niet meer uit :""""((

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Heb het al gevonden, op youtube staan filmpjes :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.