[ENGLISCH] I need some help! [DUTCH] Ik heb hulp nodig!

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hello Everyone.

I recently bought the games 'city skylines' and 'Total War ROME II Emperor Edition' but the games don't work properly. When in the main menu everything seems fine but when I start a new game everything starts to lag and work very, very slow. Now, because I have little to no knowledge about computers I am asking for your help. This is what I was able to find about my PC:
Intel Core I7-3770 CPU
NVIDIA GeForce GT 630
station: TOSHIBA.

I would very much appriciate it when you can give me some tips on why the games don't work. If you don't have enough information I can give more upon request.

Hallo iedereen.

Ik heb op mijn computer (steam) de spellen 'city skylines' en 'Total War ROME II Emperor edition' gekocht. 
Nu werken beide spellen wel maar ze zijn heel erg 'laggy', ze werken niet lekker en alles wat je doet gaat traag. Dit gebeurt niet in beide hoofdmenu's, alleen als het spel al begonnen is. Nu heb ik bijna geen kennis 
over computers dus vraag ik het aan jullie! Dit is wat ik heb weten te vinden over mijn computer:
Intel Core I7-3770 CPU
NVIDIA GeForce GT 630
Schuifstation: TOSHIBA.

Ik zou het heel erg waarderen als iemand me iets kan zeggen over waarom de spellen het niet doen!!!
Alvast bedankt! Als u meer informatie nodig heeft kunt u daar gewoon om vragen en ik zal het zoeken.

Level 34 95%

Nog 780 XP voor level 35

Englisch

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Yeah, well, the fact that you are level 35 on a gamer forum says otherwise...

Level 9 87%

Nog 151 XP voor level 10

Je processor zal het probleem niet zijn. Ik denk dat je videokaart vervangen mag worden. 
Hoeveel werkgeheugen heb je in je systeem?

Level 17 92%

Nog 326 XP voor level 18

Gaat het over een desktop of een laptop.
Als het geen laptop is zal het waarschijnlijk aan je Gpu liggen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.