kennisgeving van actie tot handhaving

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

sinds gister een ban op me xbox account... hoe kan ik contact opnemen met het enforcement team?

Verder staat mijn account ingesteld op nederlands en na het bericht dat ik heb ontvangen van xbox heb ik er iets staan in een vreemde taal.  er staat MER INFORMASJON???????

Kan iemand mij helpen?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik krijg het gevoel van phishing (oplichtingsmail). Is het mogelijk dat de ban terecht is (niet rot bedoeld)? Controleer op je Xbox of je echt ge-bant bent.

(Btw: Volgens de taalherkenningsfunctie van Google Translate is "mer informasjon" Noors)

Edit: ik ging er vanuit dat je dit bericht via e-mail gekregen had.

Post was bewerkt op 16 februari 2017, 13:27 door Kwolly

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Dan moet je naar het Xbox forum gaan, als het goed is kan je daar wel vinden hoe en wat. Bedank ook inderdaad of je niks fout hebt gedaan, als je bijvoorbeeld berichten hebt gestuurd met gescheld erin dan ben je snel een paar dagen gebanned.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.