Problemen met HP printer HP3070A

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Wat is er aan de hand met HP printers ?

Er lijkt een algemeen vastgesteld probleem te zijn o.a. met de HP3070A all-in-one printer. Nadat de inkt cassettes gedeeltelijk vervangen worden naargelang ze leeg zijn blijkt de pringter plotsklaps geen zwarte kleur meer te drukken.
De cassette is nog vol en alles lijkt ok te zijn, alles was ok voordat b.v. de geel en rood cassette simultaan vervangen werden, daarna gewoon geen zwart meer. Als ik op verschillende forums kijk stel ik vast dat ik lang niet de enige ben met hetzelfde probleem. Daarom kom ik stilaan tot de conclusie dat HP ‘tricky’ software inbouwt ( zoals VW ?) die ervoor zorgt dat de sturiong van de zwarte kleur onder bepaalde omstandigheden weigert.

Wie heeft hier dezelfde ervaring en wat kunnen we eraan doen ?

Level 17 92%

Nog 326 XP voor level 18

Zijn het originele cassettes ?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.