Welke van deze 3 gaming laptops?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Haaai, ik wil graag een gaming laptop aangezien ik al een desktop systeem heb staan!

Nu zit ik te twijfelen tussen deze 3

https://tweakers.net/pricewatch/compare/704351;721265;667881/

Alhoewel ik ASUS altijd al gehad heb en MSI nooit, weet ik dus niet zo goed wat ik moet nemen.

Ik speel spellen zoals CSgo, H1Z1, LOL, WOW, en andere games.

Sta wel in voor verandering, maar heeft MSI Voordelen tegen over de asus? en andersom alvast bedankt!

Level 17 92%

Nog 326 XP voor level 18

In grote mate zijn ze even krachtig. Wel heeft de MSI laptop een nieuwere en betere CPU.
MSI is ook een betrouwbaar merk.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

MSI heeft ieder geval schijt service, en de service zit ook in Polen.

Opperpoes
Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

Ga je 'm ook echt als laptop gebruiken? Dus, elke dag met je meeslepen. Want het zijn wel allemaal 'zware' machines die je dan elke dag met je meesleurt. Ik heb een tijdje met een Alienware van 4 kg rondgelopen. Past bijna in geen enkel laptop vakje van een tas, want te dik....en is zwaar. Aangezien je toch al een desktop systeem hebt staan? neem aan dat je dan vooral mobiel wilt zijn.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.