Muis beweegt 1 pixel uit zichzelf

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb een irritant probleem en hoop dat iemand mij kan helpen dit op te lossen.

Als ik mijn muis niet gebruik, en deze dus stil staat, beweegt de muis op het scherm na een paar seconden 1 pixel (dit herhaald zich) Ook als ik mijn usb muis uit mijn laptop haal gebeurt het nog steeds.

Ik heb meerdere keren gescand op virussen maar niks te bekennen. Ook de drivers van mijn laptop zijn up-to-date.

Het probleem dat ik heb ik bijvoorbeeld erg irritant als je fullscreen youtube video's kijkt. Dan raak je de muis niet aan maar komt toch steeds de voortgangsbalk in beeld enzo.

Ik heb op internet gezocht naar oplossingen maar kan niks vinden. Ik ben ten einde raad en hoop dat iemand hier een oplossing weet!

Alvast bedankt!

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Je hebt niet ooit in het verleden een "mouse juggler" geïnstalleerd? En heb je gekeken wat er gebeurd wanneer je de trackpad uitschakelt?

Level 17 92%

Nog 326 XP voor level 18

Probeer eens je trackpad goed te kuisen met een licht vochtige doek. Mogelijks is het wat vuil.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.