Een kroeg maar dan net iets anders

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo allemaal,

Ik loop al een tijdje rond met een idee iets wat eigenlijk al 2 jaar aan me knaagt.
We kunnen het er allemaal wel over eens zijn dat gamen telkens meer en meer in ieders leven betekent en iedereen heeft er ook meer mee te maken.
Maar wat mij dus opvalt ( in mijn stad ieder geval) je hebt nergens een pek om er over te praten of om ook echt daadwerkelijk samen te komen. 
Wat als er nou een plek zou zijn waar je i.p.v de wedstrijd Ajax Feyenoord je het Esports toernooi kan volgen, waar je gezellig een drankje kan doen en tegelijkertijd ook met je vrienden echt samen kan komen in plaats van over het internet. 
Ik zit eigenlijk te denken aan een internet cafe/kroeg waar je lekker kan gamen of babbelen, waar je zaterdag niet doof wordt van de muziek en je eigenlijk niet vast zit aan het concept van bij een tafeltje zitten met een drankje en praten over je week (althans dat natuurlijk wel mogelijk zou zijn) 

Mijn vraag aan jullie is zou jij het leuk vinden? en is het toevallig al eens een keer eerder gedaan of ken jij een soortgelijke plek? 

Negatieve/positieve reacties ik wil alles horen :D en alvast bedankt! 
En excuus als ik het in het verkeerde subforum heb geplaatst  ^^D

Level 34 95%

Nog 780 XP voor level 35

Hier posten heeft geen zin. Als ik jou was zou ik richting Tweakers, pixelcake en budgetgaming gaan voor fatsoenlijke feedback.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.