Zet de xbox aan. En valt gelijk weer uit.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Goeden morgen allemaal. Hoop dat ik hier info kan krijgen die ik al een tijdje zoek. Wij hebben sinds een jaartje een xbox one. Maar nu als we willen spelen en zet de xbox aan. Valt de xbox gelijk weer uit. Ik heb de voeding gereset zoals op de xbox pagina stond. En nog steeds het zelfde probleeem. Heeft iemand hier een oplossing voor. Want dit is heel irri. We zitten nu al een uur lang het knopje telkens in te drukken en telkens gelijk daarna weer uit. Tevens met de controller heb ik het zelfde probleem. iemand een oplossing hier voor ?

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Wachten op de Xbox Scorpio.

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Lijkt op een defect. Lijkt mij verstandig om contact op te nemen met Microsoft als een hard reset (die je zo te zien al hebt uitgevoerd) geen verandering brengt.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dank je voor je reactie Gaaiz. Dat gaan we nu ook doen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.