Update voor ''beste 4k tv voor gaming''?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo,

Ik vroeg me af of er binnenkort een update komt op het artikel ''http://www.insidegamer.nl/artikel/127383/4k-hdr-game-televisies-wat-zijn-het-en-welke-moet-ik-halen''?

Komende zomer, July/Augustus, wil ik een nieuwe televisie aanschaffen en ben benieuwd wat ik kan verwachten. Momenteel speel ik op een klein tvtje van Samsung, met slechte kwaliteit met ook met een lage input lag. Ik hoopte dat er eigenlijk al 4k schermen waren waar je competitive/online goed op kunt gamen.

Is het verschil echt nog zo groot met bijv. een 4k comuter monitor? (Waarschijnlijk schaf ik ook een PS4 pro aan aangezien mijn hudige ps4 (gekocht sinds de release) als een idoot te keer gaat als het een beetje warm is).

Post was bewerkt op 31 mei 2017, 17:14 door LeLe19

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

http://www.rtings.com/ heeft goede reviews voor tv's, ook op het gebied van inputlag. Ik heb laatst een Samsung 49'' 4K TV gekocht voor 650 euro, die heeft een lage (dus goede) inputlag. Of monitoren nog beter zij n weet ik niet, maar TV's worden iig steeds beter.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Monitoren zijn altijd beter dan tv's, hebben altijd lagere input lag.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

@MythicZ

Thanks voor de website! Ik zag dat de LG C7 goed uit de verf kwam. Daar maar eens naar kijken.

@Techmode

Ja dat hoor ik wel vaker. Ik twijfel er dus ook aan om een 4K monitor te kopen.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Als je er geen tv en voornamelijk op gaat gamen, zou ik een monitor aanschaffen

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.