ik zoek...

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik probeer het met de hulp van anderen.
Ik zoek namelijk een bepaald soort game, maar kan het niet vinden.

Wel mooie voorbeelden die redelijk in de buurt komen bij wat ik zoek: Constructor & Industry Giant 2

Je bent nog niets. Met minimale middelen probeer je jezelf omhoog te werken in goederen, gebouwen etc.
waar een constante dreiging is van buitenaf door rivaliserende gangs, andere bedrijven etc.
Het opzetten van een imperium, waarbij anderen(computer) dat ook doen of er al zijn waar jij je marktpositie probeert te vergroten.

Het liefst zou ik dit zien in een maffia/triade game.
Het hoeft dus geen first person game te zijn, juist niet(ik ken spellen als mafia3. Heel leuk, maar de gebieden die je overneemt worden al nooit meer bedreigd). Eigenlijk meer een soort Football manager idee, maar dan als maffiabaas of vastgoed tycoon. Het management gedeelte dus in plaats van het poppetje die iedereen neerschiet en je krijgt als kadootje een gebied erbij wat je voor altijd vast houdt.

Nu ben ik maar een heel beperkte ps4 speler die eigenlijk is vastgeroest bij spellen als battlefield en assassins creed met af en toe een uitstapje naar een andere game.
Nu ben ik dus op zoek naar dat uitstapje. Zijn er hier mensen die mij kunnen helpen met voorbeelden van games die hier geheel of deels aan voldoen.
En dan met de vraag waarom die mooi zou aansluiten bij de vraag die ik uitzet

Level 12 90%

Nog 207 XP voor level 13

Gangsters: Organized Crime uit 1998. Vroeger veel gespeeld.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.