Injustice 2 Guild

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Hee allemaal,

Vandaag heb ik een guild aangemaakt voor Injustice 2 zodat ik motherboxes kan verzamelen. Een guild met weinig leden bereikt echter niet vwel dus als er iemand is die ook graag deze voordelen wilt hebben, dan kan je mijn guild joinen. 

De guild heet Dutch Community Rebirth (van DC Rebirth comics), en de code om te joinen is TVFPB.

Niemand is verplicht om dagelijks de game te spelen (en ik ga ook niemand kicken omdat hij/zij weinig bedraagt). Maar als je toch de multiverse gaat spelen voor motherboxes, help ons dan lekker mee met de guild multiverse!

Ik hoop dat er een aantal leden zijn die zich willen voegen bij de guild.

Latersss

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.