GAMERS GEZOCHT

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

He

Mijn naam is Emma, ik hou van gamen en werk daarnaast ook voor BNN. Ben op dit moment bezig met een reportage over hoe je je kan verliezen in games. Ik ben dus op zoek naar mensen die echt leven voor games, het liefst non-stop spelen en zichzelf wellicht soms verliezen in het gamen. Mocht jij je hierin herkennen en denken ik wil hierover vertellen of ik zit er mee of ik vind er iets van of whatever, gooi een reactie of mail me ff op emmawortelboer@hotmail.com :mex: xxx

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

reactie

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

Ik ken wel iemand die je zal willen helpen. Weet niet of hij zijn shit verliest in games, maar hij zal wel zijn shit verliezen als jij echt Emma Wortelboer bent.

Level 35 98%

Nog 344 XP voor level 36

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

heb je snapchat

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Ik heb nog een wortel die getrokken moet worden.

Level 6 99%

Nog 4 XP voor level 7

Modbreak: gelieve geen links van jullie nieuwe forum te plaatsen.

Post was bewerkt op 21 juli 2017, 10:07 door MythicZ

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Pfff... easy ik game al sinds de NES. En nee niet de NES Mini, die originele uit de jaren 80.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.