Medegamers / vrienden gezocht voor de PlayStation 4

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hi daar beste gamers,

Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Simon en ben 37 jaar oud. Ik zoek wat extra online vrienden om vooral gezellig mee te gamen. No serious stuff, maar gewoon zo nu en dan een leuke party starten en lekker co-oppen of gewoon want rondklooien met elkaar in GTA V bijvoorbeeld. Ik speel graag coop games, zoals Dying Light, Killing Floor 2, 7 days to die, of hou van lekker missies in GTA V doen of gewoon beetje lol trappen in freeroam en ondertussen wat slap lullen in de party. Ik zoek dus vooral gamers die af en toe gezellig potje willen gamen, zonder allerlei te serieuze competities of uitdagingen, oerhollandse gezelligheid zeg maar. Als er mensen zijn die ik op PSN mag toevoegen, dan hoor ik het graag. Uiteraard mag je mij ook toevoegen, mijn PSN ID is: nomizz. Gamers groetjes!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.