Voorraad 3ds consoles aanleggen, Ja of nee?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

De 3ds is mijn favoriete handheld ooit. Ik weet dat het eind 2018 niet meer ondersteund gaat worden door Nintendo. De Switch zie ik niet zitten, ik vind het te groot voor een handheld.

Mijn vraag is nu of het slim is om een voorraad van 3ds systemen aan te leggen? De new 3ds xl bedoel ik dan. Ik heb zelf nu de 3ds xl maar als het kapot gaat wil ik natuurlijk wel een nieuwe. Daarom de voorraad.

De rede hierachter is wat er is gebeurd met de NES mini. Die kan je ook bijna niet meer krijgen. Misschien word de 3ds na 2018 ook zo zeldzaam.

Om het samen te vatten. Is het slim om een voorraadje aan te leggen van new 3ds xl's om er verzekerd van te zijn dat ik er altijd ééntje heb?

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Punt is dat de NES mini een beperkte oplage heeft, dus er zijn automatisch minder tweedehands te verkrijgen. De 3DS kan je nu al heel veel krijgen op het internet en wellicht zullen er wat minder te vinden zijn in 2019, maar ze zullen niet zo schaars zijn als de NES mini.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

De (new) 3DS zou in ieder geval tot en met 2018 ondersteund worden door Nintendo qua games. Er is niets geroepen over productie van hardware, maar het is aannemelijk dat dit gelijk loopt. Op het moment dat dit ook stopt, dan zijn de winkelvoorraden nog niet meteen op natuurlijk. Ik verwacht dat je tot ver in 2019 gemakkelijk nog de winkel in kan wandelen en een nieuwe 3ds kan kopen.

Dus gevoelsmatig een beetje zonde om een voorraad aan te leggen. Het apparaatje is zo veel verkocht dat je altijd nog met gemak een tweedehands kunt vinden. Je kunt nu ook nog overal tweedehands versies van de DS vinden voor een schappelijke prijs.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Bedankt voor jullie feedback. 

Jullie hebben gelijk, het is zonde om een voorraad aan te leggen als ze niet zo schaars worden en anders kan ik altijd nog in 2019 een extra kopen dus geen haast. Hopelijk blijft het net als de orginele ds makkelijk verkrijgbaar, ik denk nu van wel.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.