Level 5 72%

Nog 111 XP voor level 6

Het zit er weer aan te komen, 3 november de release van de nieuwe COD. In tegenstelling tot een hele hoop haters, zit ik wel uit te kijken naar deze game en hopelijk ook nog andere op dit forum :). 

zijn er mensen die deze game gepreordered hebben bij Bol.com en dus een beta code ontvangen? Ik heb vorige week een code ontvangen van Bol om die te verzilveren bij de COD website maar heb hier verder niks meer van gehoord, hebben jullie dit ook?

-Mike

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik speel FPS meestal voor de story line omdat ik online met FPS altijd zuig haha, ik speel meestal als Rambo, balls out.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.