Welke computer game is dit?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo,

Alvast mijn excuses als er al een topic is voor dit. Maar dit is de eerste en waarschijnlijk ook laatste keer dat ik iets post. Ik zoek namelijk een game voor op de pc maar weet totaal niet welke het is. Iemand die het soms wel kent?

Alvast bedankt :)

http://imageshack.com/a/img924/8610/oO2LiN.jpg

Post was bewerkt op 2 november 2017, 23:33 door FDW1

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Command & Conquer 4?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Lijkt op command & conquer generals daar links onderin te zien? Wel hele oude foto zeker of niet _O-? Moeilijk te zien.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dat lijkt mij eerder Company or Heroes gezien het "retreat" knopje en menu daaromheen.
Volgens mij zie ik ook 3 tanks onder je commando en zie je op het scherm een geallieerde turret positie.

Post was bewerkt op 4 november 2017, 09:30 door Bloempjes

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Woah wrote on 3 november 2017 15:27:

Lijkt op command & conquer generals daar links onderin te zien? Wel hele oude foto zeker of niet _O-? Moeilijk te zien.

Kgeloof dat de foto van 2012 is ofzo :)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Bloempjes wrote on 3 november 2017 20:52:

Uuogu ^^D ^^DDat lijkt mij eerder Company or Heroes gezien het "retreat" knopje en menu daaromheen.
Volgens mij zie ik ook 3 tanks onder je commando en zie je op het scherm een geallieerde turret positie.

Dit is het inderdaad. Dikke mercie!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.