Cheats, Codes, Walkthroughs en Tips voor Grand Theft Auto V

Op zoek naar game cheat codes voor Grand Theft Auto V? Dan is InsideGamer de juiste plaats om te zoeken. Alle Grand Theft Auto V cheats kun je namelijk op deze pagina vinden!


Snel geld verdienen in GTA 5

Alles draait natuurlijk om geld in GTA 5, hieronder een aantal manieren op zo snel mogelijk geld te verdienen in de singleplayer.
Gedurende de singleplayer ontmoet je een oude vriend van Michael die je op een gegeven moment sidequests geeft waarbij je bepaalde CEO’s van bedrijven neer moet halen. De eerste missie (Hotel Assassination) is verplicht en moet worden uitgevoerd om het spel uit te spelen, de rest van de assassination missies zijn optioneel en kunnen zelfs na het uitspelen van de game worden afgerond. Hotel Assassination:
Deze missie maakt deel uit van het verhaal. Naar alle waarschijnlijkheid hebben je personages nog niet veel geld. Investeer alles wat ze bezitten in BettaPharmaceuticals . Begin en voltooi nu de missie van Lester en je personages kunnen aan het einde van de quest hun aandelen verkopen voor een winstpercentage van 80%.
Vanaf nu heb je de keuze om eerst het verhaal uit te spelen en al je miljoenen van de diverse bankovervallen te gaan investeren zodat je oneindig rijk wordt of je kiest ervoor om meer geld te hebben tijdens de verhaallijn te hebben zodat je duurdere wapens kan kopen (waardoor missies makkelijker worden) en je voert alle assassination missies meteen uit.

The Multi Target Assassination:
VOORDAT je met de eerste optionele assassin missie begint investeer je al het geld van de hoofdpersonages in Debonaire . Nadat de moorden zijn gepleegd stijgen de aandelen de eerst 8 in-game uren tot wel 80%. Daarna daalt de waarde weer langzaam. Je weet nu dus wanneer je ze moet verkopen.

Investeer in Redwood
Hier valt de meeste winst mee te behalen. Voordat je verder gaat met de volgende missie, koop je eerst van al je geld Redwood aandelen. Wacht nu 2 in-game dagen (dat is 8 keer saven in een safehouse) je aandelen zijn nu ongeveer 300% gestegen. LET OP! De 2 in-game dagen moeten wel doordeweekse dagen zijn, want in het weekend wordt er ook in GTA V niet in aandelen gehandeld. Verkoop nu al je Redwood aandelen voordat je verder gaat met de volgende missie.
The Vice Assassination
VOORDAT je de tweede optionele Assassination quest start koop je zoveel mogelijk Fruit aandelen. Na het voltooien van de missie verkoop je al je aandelen en zie je dat je een slordige 50% winst hebt geboekt.
The Bus Assassination
Bij deze missie voer je EERST de quest uit voordat je aandelen gaat kopen. Voltooi dus de missie, waarna je aandelen Vapid gaat kopen. Ga 2 in-game doordeweekse dagen vooruit en je kunt de effecten voor 200% verkopen.
The Construction Assassination
VOOR de missie begint, koop je zoveel mogelijk GoldCoast . Nadat je de missie hebt voltooid verkoop je de aandelen en kun je weer rekenen op een rendement van ongeveer 80%.
Naast de aandelenhandel zijn er ook andere manieren om sneller geld binnen te halen. De Lester missies kunnen je gemakkelijk miljoenen opleveren, terwijl de andere manieren om beduidend lagere bedragen gaan.
RANDOM EVENTS:
Fietsen dief:
Een jongen vraagt je om zijn gestolen fiets terug te brengen. Hoewel het een simpele missie lijkt die weinig kan opleveren, kun je met het terugbrengen van de fiets 100.000 dollar bijschrijven. Makkelijk verdiend!

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/SI97IUMg7XA" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe> Drugs Shootout:
Rechtsboven op de map kan een random event plaatsvinden bij een wietplantage. Hierbij vallen er na een gevecht 100.000 dollars op te halen. Het geld zit in een koffertje, dat op een plank in de schuur ligt. Wanneer je een wietblad op de minimap ziet terwijl je er voorbij rijdt of overheen vliegt, dan weet je dat het kan. Het event zou om de paar dagen beschikbaar zijn.


Deal Gone Wrong:
Heerlijk vaag en volledig in GTA-stijl vind je aan het einde van een bergpad een paar dooie gasten en een bedrag van 25.000 dollar. Ka-Ching!

Koop aandelen in Tinkle:
In een speciaal random event vraagt een man aan de westkust om hem een lift te geven naar het vliegveld. Als je dit goed doet, dan adviseert hij je om in Tinkle te investeren. Na een paar uur wachten zie je dat de aandelen enorm gaan stijgen en je bent binnen no-time weer een stuk rijker. De video laat de locatie zien waar je de man kan vinden.

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/xP9_8bOP7eI" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe>

ANDERE MANIEREN OM GELD TE VERDIENEN:

- Overval een geldtruck: blaas de achterdeuren van een geldtruck op en er valt 3000 tot 7000 dollar uit.
- Beroof een winkel: Bedreig een winkeleigenaar met een wapen en haal vervolgens beide kassa’s leeg.
- Steel van mensen bij een geldautomaat: Zie je een NPC een bankautomaat verlaten, schiet ze dan neer en pak hun geld.
Dit zijn de beste manieren om zonder bugs of glitches toch veel geld te verkrijgen.

GTA 5 cheats PC


Cheats voor GTA V PC kun je activeren door de volgende woorden in te voeren.

CheatCode
Explosieve Melee AanvalHOTHANDS
Krijg een parachuteSKYDIVE
Maan zwaartekrachtFLOATER
Dronken modeLIQUOR
Recharge AbilityPOWERUP
Slow Motion - Gebruik 3 keer voor het volledige effectSLOWMO
Skyfall lanceert je de lucht inSKYFALL
Ontvang een BMXBANDIT
Ontvang CometCOMET
Ontvang PCJ-600 MotorcycleROCKET
Ontvang Sanchez Dirt BikeOFFROAD
Ontvang Rapid GTRAPIDGT
Ontvang een LimoVINEWOOD
Ontvang TrashmasterTRASHED
Ontvang Buzzard Attack HelicopterBUZZOFF
Ontvang Stunt PlaneBARNSTORM
Slow Motion Aiming, gebruik drie keer voor volledig effectDEADEYE
OnstervelijkheidPAINKILLER
Max Health en ArmorTURTLE
Sneller rennenCATCHME
Verhoog Wanted LevelFUGITIVE
Verander het weerMAKEITRAIN
Glibberige auto’sSNOWDAY




GTA 5 cheats PS3

Vul deze cheats terwijl je speelt in Grand Theft Auto 5. Het activeren zorgt er voor dat je geen verdere Trophies kunt halen. Let er ook op dat je voor het spawnen van bepaalde voertuigen in een open ruimte moet zijn.

CheatCode
Verlaag je Wanted Leveldruk R1(2x), O, R2, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Leveldruk R1(2x), O, R2, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacksdruk Rechts, Links, X, Driehoek, R1, O (3x), L2
Spawn Buzzarddruk O (2x), L1, O (3x), L1, L2, R1, Driehoek, O, Driehoek
Spawn Cometdruk R1, O, R2, Rechts, L1, L2, X (2x), Vierkant, R1
Spawn Limodruk R2, Rechts, L2, Links (2x), R1, L1, O, L1
Spawn Sanchezdruk O, X, L1, O (2x), L1, O, R1, R2, L2, L1 (2x)
Spawn Trashmasterdruk O, R1, O, R1, Links (2x), R1, L1, O, Rechts
Verander het weerdruk R2, X, L1 (2x), L2 (3x), Vierkant
Slidey Carsdruk Driehoek, R1, R1, Links, R1, L1, R2, L1
Dronken modusdruk Driehoek, Rechts (2x), Links, Rechts, Vierkant, O, Links
Stunt vliegtuigdruk O, Rechts, L1, L2, Links, R1, L1 (2x), Links (2x), X, Driehoek
Slow-motion (voer vier keer in om effect te versterkendruk Driehoek, Links, Rechts, Rechts, Vierkant, R2, R1
Parachutedruk Links, Rechts, L1, L2, R1, R2, R2, Links, Links, Rechts, L1
Ren SnellerDRIEHOEK, LINKS, RECHTS, RECHTS, L2, L1, VIERKANT
Explosieve kogelsRECHTS, VIERKANT, X, LINKS, R1, R2, LINKS, RECHTS, RECHTS, L1, L1, L1
Vurige kogelsL1, R1, VIERKANT, R1, LINKS, R2, R1, LINKS, VIERKANT, RECHTS, L1, L1
Richten in Slow MotionVIERKANT, L2, R1, DRIEHOEK, LINKS, VIERKANT, L2, RECHTS, X
Tover een Rapid GT tevoorschijnR2, L1, O, RECHTS, L1, R1, RECHTS, LINKS, O, R2

GTA 5 cheats Xbox 360

Vul deze cheats terwijl je speelt in Grand Theft Auto 5. Het activeren zorgt er voor dat je geen verdere Achievements kunt halen. Let er ook op dat je voor het spawnen van bepaalde voertuigen in een open ruimte moet zijn.


CheatCode
Verlaag je Wanted Leveldruk RB(2x), B, RT, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Leveldruk RB(2x), B, RT, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacksdruk Rechts, Links, A, Y, RB, B (3x), LT
Spawn Buzzarddruk B (2x), LB, B (3x), LB, LT, RB, Y, B, Y
Spawn Cometdruk RB, B, RT, Rechts, LB, LT, A (2x), X, RB
Spawn Limodruk RT, Rechts, LT, Links (2x), RB, LB, B, LB
Spawn Sanchezdruk B, A, LB, B (2x), LB, B, RB, RT, LT, LB (2x)
Spawn Trashmasterdruk B, RB, B, RB, Links (2x), RB, LB, B, Rechts
Verander het weerdruk RT, A, LB (2x), LT (3x), X
Slidey CarsY, RB, RB, Links, RB, LB, RB, LB
Dronken modusY, Rechts (2x), Links, Rechts, X, B, Links
Stunt vliegtuigB, Rechts, LB, LT, Links, RB, LB (2x), Links (2x), A, Y
Slow-motion (voer vier keer in om effect te versterkenY, Links, Rechts, Rechts, X, RB, RB
ParachuteLinks, Rechts, LB, LT, RB, RB, RB, Links, Links, Rechts, LB
Ren SnellerY, LINKS, RECHTS, RECHTS, LT, LB, X
Explosieve kogelsRECHTS, X, A, LINKS, RB, RT, LINKS, RECHTS, RECHTS, LB, LB, LB
Vurige kogelsLB, RB, X, RB, LINKS, RT, RB, LINKS, X, RECHTS, LB, LB
Richten in Slow MotionX, LT, RB, Y, LINKS, X, LT, RECHTS, A
Tover een Rapid GT tevoorschijnRT, LB, B, RECHTS, LB, RB, RECHTS, LINKS, B, RT



GTA 5 cheats PS4

Vul deze cheats terwijl je speelt in Grand Theft Auto 5 op Playstation 4. Het activeren zorgt er voor dat je geen verdere Trophies kunt halen. Let er ook op dat je voor het spawnen van bepaalde voertuigen in een open ruimte moet zijn.

CheatCode
Verlaag je Wanted Leveldruk R1(2x), O, R2, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Leveldruk R1(2x), O, R2, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacksdruk Rechts, Links, X, Driehoek, R1, O (3x), L2
Spawn Buzzarddruk O (2x), L1, O (3x), L1, L2, R1, Driehoek, O, Driehoek
Spawn Cometdruk R1, O, R2, Rechts, L1, L2, X (2x), Vierkant, R1
Spawn Limodruk R2, Rechts, L2, Links (2x), R1, L1, O, L1
Spawn Sanchezdruk O, X, L1, O (2x), L1, O, R1, R2, L2, L1 (2x)
Spawn Trashmasterdruk O, R1, O, R1, Links (2x), R1, L1, O, Rechts
Verander het weerdruk R2, X, L1 (2x), L2 (3x), Vierkant
Slidey Carsdruk Driehoek, R1, R1, Links, R1, L1, R2, L1
Dronken modusdruk Driehoek, Rechts (2x), Links, Rechts, Vierkant, O, Links
Stunt vliegtuigdruk O, Rechts, L1, L2, Links, R1, L1 (2x), Links (2x), X, Driehoek
Slow-motion (voer vier keer in om effect te versterkendruk Driehoek, Links, Rechts, Rechts, Vierkant, R2, R1
Parachutedruk Links, Rechts, L1, L2, R1, R2, R2, Links, Links, Rechts, L1
Ren SnellerDRIEHOEK, LINKS, RECHTS, RECHTS, L2, L1, VIERKANT
Explosieve kogelsRECHTS, VIERKANT, X, LINKS, R1, R2, LINKS, RECHTS, RECHTS, L1, L1, L1
Vurige kogelsL1, R1, VIERKANT, R1, LINKS, R2, R1, LINKS, VIERKANT, RECHTS, L1, L1
Richten in Slow MotionVIERKANT, L2, R1, DRIEHOEK, LINKS, VIERKANT, L2, RECHTS, X
Tover een Rapid GT tevoorschijnR2, L1, O, RECHTS, L1, R1, RECHTS, LINKS, O, R2



GTA 5 cheats Xbox One

Vul deze cheats terwijl je speelt in Grand Theft Auto 5 op de Xbox One. Het activeren zorgt er voor dat je geen verdere Achievements kunt halen. Let er ook op dat je voor het spawnen van bepaalde voertuigen in een open ruimte moet zijn.


CheatCode
Verlaag je Wanted Leveldruk RB(2x), B, RT, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Leveldruk RB(2x), B, RT, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacksdruk Rechts, Links, A, Y, RB, B (3x), LT
Spawn Buzzarddruk B (2x), LB, B (3x), LB, LT, RB, Y, B, Y
Spawn Cometdruk RB, B, RT, Rechts, LB, LT, A (2x), X, RB
Spawn Limodruk RT, Rechts, LT, Links (2x), RB, LB, B, LB
Spawn Sanchezdruk B, A, LB, B (2x), LB, B, RB, RT, LT, LB (2x)
Spawn Trashmasterdruk B, RB, B, RB, Links (2x), RB, LB, B, Rechts
Verander het weerdruk RT, A, LB (2x), LT (3x), X
Slidey CarsY, RB, RB, Links, RB, LB, RB, LB
Dronken modusY, Rechts (2x), Links, Rechts, X, B, Links
Stunt vliegtuigB, Rechts, LB, LT, Links, RB, LB (2x), Links (2x), A, Y
Slow-motion (voer vier keer in om effect te versterkenY, Links, Rechts, Rechts, X, RB, RB
ParachuteLinks, Rechts, LB, LT, RB, RB, RB, Links, Links, Rechts, LB
Ren SnellerY, LINKS, RECHTS, RECHTS, LT, LB, X
Explosieve kogelsRECHTS, X, A, LINKS, RB, RT, LINKS, RECHTS, RECHTS, LB, LB, LB
Vurige kogelsLB, RB, X, RB, LINKS, RT, RB, LINKS, X, RECHTS, LB, LB
Richten in Slow MotionX, LT, RB, Y, LINKS, X, LT, RECHTS, A
Tover een Rapid GT tevoorschijnRT, LB, B, RECHTS, LB, RB, RECHTS, LINKS, B, RT

Wil je zelf een cheat plaatsen? Lees dan eerst de regels hiervoor.

Nieuwe cheat

Voeg Smiley of Attachment (bijvoorbeeld een YouTube-video)

  • ps4 in Achievements

    het wekrt niet eens bijmij op ps4

    Nice! (0x)
  • money in Achievements

    money

    Nice! (0x)
  • in cheats in Cheats

    mony in Cheats
    2.00000 doler krijgenhoe moet dat dan

    Nice! (0x)
  • mony in Cheats

    2.00000 doler krijgen

    Nice! (1x)
  • geld in Cheats

    da ge 2 duizen doller krijgt

    Nice! (1x)
  • titel in Achievements

    kom nou uit gta

    Nice! (2x)
  • huh/ in Achievements

    is gta v al uit

    Nice! (2x)
  • titel in Achievements

    hey

    Nice! (2x)