Cheats, Codes, Walkthroughs en Tips voor Lara Croft Tomb Raider: Legend

Op zoek naar game cheat codes voor Lara Croft Tomb Raider: Legend? Dan is InsideGamer de juiste plaats om te zoeken. Alle Lara Croft Tomb Raider: Legend cheats kun je namelijk op deze pagina vinden!

Wil je zelf een cheat plaatsen? Lees dan eerst de regels hiervoor.

Nieuwe cheat

Voeg Smiley of Attachment (bijvoorbeeld een YouTube-video)

  • Lara in bikini in Hints/Tips

    Om een zwart met wit badbak te krijgen voor Lara moet je het spel uitspelen, vind alle beloningen (inclusief de gene in Croft Manor) Speel dan nogmaals het spel uit. Maar dan op de moeilijkheid Time Trial.

    Nice! (0x)
  • Gouden standbeeld in Hints/Tips

    Aan het einde van het Ghana level, wanneer je op de knop staat dat de getimede deur opent, ga deze deur niet in.
    Inplaats daarvan, ga naar onder de deur om een gouden standbeeld te vinden.

    Nice! (0x)
  • Geen textures in Cheats

    Houd tijdens het spelen L1 vast en druk op L2, Kruis, Cirkel, Kruis, Driehoek, R1.
    Een geluid bevestig of de code juist is.

    Om deze cheat te openen, voltooi het spel succesvol.

    Nice! (0x)
  • Houd tijdens het spelen L2 vast en druk op R1, Cirkel, Ruit, L1, Ruit, Kruis.
    Een geluid bevestig of de code juist is.

    Om deze code te openen, voltooi het Ghana level in Time Trial mode onder de 20:00.

    Nice! (0x)
  • Pistol upgrades in Cheats

    Je kan je pistol sterker maken. Dit doe je door bronze en zilveren beloningen te halen. Hieronder staat hoeveel procent je nodig hebt voor de upgrade die daar naast staat.

    Meer kogels in 1 magazijn: 25%
    Beter richten: 50%
    Meer schade: 75%

    Nice! (0x)
  • Als je hulp nodig hebt met de time trials is hier een goede tip. Zorg dat je de cheat kan gebruiken waarbij een vijand binnen 1 schot dood is. Dit level is best moeilijk maar nadat je deze cheat hebt gebruik zijn de rest een stuk makkelijker.

    Nice! (0x)
  • Personage profielen in Unlockables

    Als je zoveel procent van de bronze artifacts haald krijg je het benoemde personage profiel.

    Alister Fletcher -Verzamel 90%
    Amanda Evert -Verzamel 70%
    Anaya Imanu -Verzamel 30%
    James Rutland -Verzamel 50%
    Lara Croft -Verzamel 10%
    Shogo Takamoto -Verzamel 40%
    Toru Nishimura -Verzamel 40%
    Unknown Entity -Verzamel 100%
    Winston Smith -Verzamel 80%
    Zip -Verzamel 20%

    Nice! (0x)
  • HouLT in: Druk A, RT, Y, RT, X, LB – Onkwetsbaar tegen kogels
    Hou LT in: Druk X-B-A-LB-RT-Y – Vijanden hebben minder leven
    Hou LB in: Druk A, B, A, LT, X, Y - Oneindig Assault Rifle Kogels
    Hou LB in: Druk LT, Y, RT, B, LT, X - Oneindig Grenade Launcher Kogels
    Hou LB in: Druk RT, B, X, LT, X, A - Oneindig Shotgun Kogels
    Hou LB in: Druk B, Y, LT, RT, A, B - Oneindig SMG Kogels
    Hou LT in: Druk Y + A + Y +X + LB + B – Binnen 1 schot een vijand dood
    Hou LT in: Druk LB-A-B-A-Y-RT – Geen textures
    Hou LB in: Druk Y, A, B, RT, Y, LT - De Excalibur hebben
    Hou LB in: Druk A, RT, B, RT, LT, X - De Soul Reaver hebben

    Deze codes moet je eerst kunnen unlocken dit doe je door de volgende dingen:

    Onkwetsbaar tegen kogels-Haal de England Tijd Test binnen 27:00 min
    Vijanden hebben minder leven-Haal de Bolivia Tijd Test binnen 12:30 min
    Oneindig Assault Rifle Kogels-Haal de Japan Tijd Test binnen 12:15 min
    Oneindig Grenade Launcher Kogels-Haal de Kazakhstan Tijd Test binnen 27:10min
    Oneindig Shotgun Kogels-Haal de Ghana Tijd Test binnen 20:00 min
    Oneindig SMG Kogels-Haal de Peru Tijd Test binnen 21:30 min
    Vijand in 1 schot dood-Haal de Bolivia Redux Tijd Test binnen 4:15 min
    Geen textures-Speel het spel uit
    De Excalibur hebben-Haal de Nepal Tijd Test binnen 13:40
    De Soul Reaver hebben-Het spel 100% voltooid

    Nice! (0x)
  • 1 shot kill in Cheats

    hou L1 ingedrukt tijdens het spelen en druk op de volgende knoppen:
    driehoek,kruis,driehoek,vierkant,L2 en cirkel

    Nice! (0x)
  • Tomb Raider: Legend in Unlockables

    Unlockable Cheats:
    De cheats verschijnen in het Special menu en de buttons gaan respectiefelijk naar jou versie van Tomb Raider Legend. Cheats zijn alleen te unlocken wanneer je de game heb uitgespeeld of bekijk de volgende criteria's.

    Textureless CheatSpeel de game uit (elk gewenst niveau).

    Gezondheid TegenstanderSpeel Bolivia level uit onder de 12:30 in Time
    Trials.
    Verkrijg MG415 AmmoSpeel Peru level uit onder de 21:30 in Time Trials.
    Verkrijg RC650 AmmoSpeel Japan level uit onder de 12:15 in Time Trials.
    Verkrijg shotgun AmmoSpeel Ghana level uit onder de 20:00 in Time Trials.
    Verkrijg grenade launcherSpeel Kazachstan level uit onder de 27:10 in Time Trials.
    Lara is KogelvrijSpeel Engeland level uit onder de 27:00 in Time Trials.
    One-Hit-DeathSpeel Bolivia (stage 8) level uit onder de 4:15 in Time Trials.
    Unlock ExcaliburSpeel Nepal level uit onder de 13:40 in Time Trials.
    Unlock Soul RaverSpeel de game uit en completeer alle Time Trials.

    Nice! (0x)
  • Speel het spel uiten tijdens het spelen van het spel
    houd L1 dan ingedrukt druk de volgende toetsen in driehoekje, X, driehoekje, vierkantje, L2, O

    Nice! (0x)
  • Hou L2 ingerukt en vervolgens druk je deze knoppen in : L1, driehokeje, R1, O, L1, vierkanje

    Om deze cheat te openen, voltooi het Kazakhstan level in Time Trial mode onder de 27:10.

    Nice! (0x)
  • Hou L2 ingerukt en vervolgens druk je deze knoppen inX, O, X, L1, vierekantje, driehoekje

    Nice! (0x)