Diablo III Monk Skills

Guide | -

Dit zijn de vaardigheden van de Monk. Voor een ietwat uitgebreidere beschrijving, verwijzen we je graag naar dit artikel.

Active Skills

LevelSkillUitleg
1Fists of ThunderGenereert 6 Spirit per aanval. Voert een aanval van extreem snelle stoten uit, die 110% wapenschade (Lightning) aanrichten. Elke derde slag doet schade aan alle vijanden voor je en duwt ze een stukje achteruit.
2Lashing Tail KickKost 30 Spirit. Voert een roundhouse trap uit die alle vijanden voor 200% raakt en ze achteruit duwt.
3Deadly ReachGenereert 6 Spirit per aanval. Sla vijanden binnen een kort bereik voor 110% wapenschade. Elke derde slag vergroot het bereik met 25 yards. (15 sec. Cooldown)
4Blinding FlashKost 10 Spirit. Een korte lichtflits waardoor alle vijanden binnen 20 yards gedurende 3 seconde zijn verblind. Elite-vijanden herstellen sneller, maar hebben een 30% kleinere kans om je te raken.
5Tempest RushKost 15 Spirit. Daarna 10 Spirit om vol te houden. Snel op je vijanden af, waardoor ze achteruit geslagen worden. Daarnaast zijn ze 2 seconde lang 60% slomer. Tijdens de sprint doe je 50% wapenschade aan vijanden.
8Breath of HeavenKost 25 Spirit. Een knal van goddelijke energie herstelt jou en alle bondgenoten binnen 12 yards voor 6202 tot 7442 leven. (15 sec. Cooldown)
9Dashing StrikeKost 25 Spirit. Snel af op een gekozen vijand of plek, en sla toe met 100% wapenschade. Daarnaast is de vijand 1 seconde aan de grond genageld.
11Crippling WaveGenereert 6 Spirit per aanval. Voer een serie van zwaaiende slagen uit, die 110% wapenschade aanrichten aan alle vijanden voor je. Elke derde slag raakt alle vijanden om je heen en vertraagt vijanden met 30% en hun aanvalsnelheid met 20% gedurende 3 seconde.
12Wave of LightKost 75 Spirit. Een golf van licht overvalt vijanden met 215% wapenschade (Holy), gevolgt door een extra 45% wapenschade aan alle vijanden die zich op één lijn bevinden.
13Exploding PalmKost 40 Spirit. Laat een vijand voor 220% wapenschade bloeden gedurende 3 seconde. Als de vijand dood gaat tijdens het bloeden, explodeert hij en richt 30% van zijn maximale leven als fysieke schade aan alle naburige tegenstanders aan.
14Cyclone StrikeKost 50 Spirit. Trekt alle vijanden binnen 24 yards naar je toe, gevolgt door een enorme knal van energie die 100% wapenschade (Holy) aanricht.
15Way of the Hundred Fists.Genereert 6 Spirit per aanval. Een rappe serie aan stoten die vijanden voor 140% wapenschade raakt.
16SerenityKost 10 Spirit. Je wordt beschermd door een schild dat alle schade gedurende 3 seconde absorbeert. Daarnaast kun je niet vertraagd worden. (20 sec. Cooldown)
17Seven-Sided StrikeKost 50 Spirit. Sprint van vijand naar vijand, om 777% wapenschade aan te richten, verdeeld over 7 stoten. (30 sec. Cooldown)
19Mantra of EvasionKost 50 Spirit. Spreek een Mantra uit die jou en alle bondgenoten binnen 40 yards een extra 15% kans om aanvallen te ontwijken geeft gedurende 3 minuten. Tijdens de eerste 3 seconde is de kans 30% toegenomen. (slechts één Mantra kan actief zijn)
21Mantra of RetributionKost 50 Spirit. Spreek een Mantra uit die jou en alle bondgenoten binnen 40 yards directe, fysieke aanvallen laat reflecteren. 40% van de potentiële schade richt je bij de tegenstanders aan. Duurt 3 minuten. Gedurende de eerste 3 seconden reflecteer je 80% van de schade. (slechts één Mantra kan actief zijn)
21Sweeping WindKost 75 Spirit. Creëert een vortex om je heen die constant 15% wapenschade aan alle vijanden binnen 10 yards aanricht. De vortex duurt 6 seconde en wordt weer ververst wanneer je een tegenstander met een directe aanval raakt. Een Critical Hit kan de vortex tot twee maal toe versterken totdat hij 45% wapenschade doet.
22Inner SanctuaryKost 30 Spirit. Plaatst een runencirkel op de grond die vijanden 5 seconde lang niet kunnen binnendringen.
22Mystic AllyKost 25 Spirit. Roept een mystieke bondgenoot op die met je meevecht totdat hij dood gaat. Hij richt 40% van jouw wapenschade aan per aanval.
26Mantra of HealingKost 50 Spirit. Spreek een Mantra uit die jou en alle bondgenoten binnen 40 yards 310 extra leven per seconde verstrekt. Duurt 3 minuten. Gedurende eerste 3 seconde krijgt iedereen 1240.4 extra leven pers seconde. (slechts één Mantra kan actief zijn)
30Mantra of ConvictionKost 50 Spirit. Spreek een Mantra uit die alle vijanden binnen 20 yards 12% meer schade laat ontvangen. Duurt 3 minuten. Gedurende eerste 3 seconde is dit 24% extra schade. (slechts één Mantra kan actief zijn)

Passive Skills

LevelSkillUitleg
10Fleet FootedJe bent 10% sneller.
10ResolveVijanden die je schaadt doen zelf 25% minder schade voor 2.5 seconde.
13Exalted SoulMaximale Spirit neemt met 100 punten toe.
16TranscendenceElk uitgegeven Spirit-punt herstelt je voor 62 leven.
20Chant of ResonanceAlle Mantra’s duren 7 minuten, in plaats van 3. Wanneer een Mantra actief is krijg je 2 Spirit per seconde.
20Seize the InitiativeJe Armor neemt met 100% van je Dexterity toe.
24The Guardian’s PathWanneer je twee wapens draagt, heb je 15% meer kans om vijanden te ontwijken. Gebruik je een wapen waarvoor je twee handen nodig hebt, dan neemt je Spirit-regeneratie met 25% toe.
27Sixth SenseJe kans om aanvallen te ontwijken neemt met 30% van je Critical Hit Chance toe.
30PacifismWanneer je lijdt aan een Stun-, Fear- of Charm-effect, ontvang je 75% minder schade.
35Beacon of YtarAlle Cooldowns duren 15% minder lang.
40Guiding LightWanneer je een andere speler met een skill direct herstelt, doen jij en de andere speler gedurende 15 seconde 16% meer schade.
45One With EverythingJe weerstand voor alle elementen is gelijk aan je hoogste weerstand voor welk element dan ook.
50Combination StrikeElke skill die je van Spirit voorziet zorgt ervoor dat je 8% meer schade aanricht gedurende 3 seconde.
58Near Death ExperienceWanneer je een fatale klap ontvangt ga je niet dood, maar wordt je voor 35% van je maximale leven hersteld. Daarnaast krijg je 35% van je maximale Spirit terug. (slechts één maal per 90 sec.)


Plaats een reactie