Diablo III Witch Doctor Skills

Guide | -

Dit zijn de vaardigheden van de Witch Doctor. Voor een ietwat uitgebreidere beschrijving, verwijzen we je graag naar dit artikel.

Active Skills

LevelSkillUitleg
1Poison DartKost 10 Mana. Schiet een giftige dartpijl af, die 100% wapenschade (Poison). Daarnaast lijdt de vijand nog eens 40% extra wapenschade over 2 seconde.
2Grasp of the DeadKost 122 Mana. Ondode handen schieten uit de grond, waardoor vijanden 60% slomer zijn. Daarnaast raken ze de vijanden voor 40% wapenschade gedurende 8 seconde. (8 sec. Cooldown)
3Corpse SpidersKost 5 Mana. Gooi een pot met 4 spinnen die nabije vijanden aanvallen voor 16% wapenschade, alvorens ze sterven.
4Summon Zombie DogsKost 49 Mana. Roept 3 zombiehonden op. Elke hond doet 9% van jouw wapenschade per aanval. (60 sec. Cooldown)
5FirebatsKost 122 Mana. Roept een zwerm brandende vleermuizen op die voor 150% wapenschade aan vuurschade aanrichten.
8HorrifyKost 37 Mana. Zet een angstaanjagend geestenmasker opm waardoor alle vijanden binnen 12 yards 4 seconde lang vluchten. (20 sec. Cooldown)
9Soul HarvestKost 59 Mana. Voed jezelf met de levenskracht van maximaal 5 vijanden binnen 16 yards. Voor elke getroffen tegenstander krijg je gedurende 30 seconde 130 Intelligence. (15 sec. Cooldown)
11Plague of ToadsKost 34 Mana. Laat een aantal padden los die rondspringen. Elke vijand die ze raken lijdt 130% wapenschade (Poison).
12HauntKost 98 Mana. Stuur een kwelgeest op een vijand af, die 575% wapenschade (Arcane) aanricht verspreid over 12 seconde. Als de tegenstander hieraan dood gaat, verspringt de geest naar een andere.
13SacrificeLaat je zombiehonden exploderen. Elke explosie doet 275% wapenschade aan alle vijanden binnen 12 yards.
14Zombie ChargerKost 140 Mana. Roep een suïcidale zombie op die zich roekeloos een weg baant. Elke tegenstander die hij raakt ontvangt 205% wapenschade.
16Spirit WalkKost 49 Mana. Gedurende 2 seconde ben je ongehinderd in al je bewegingen. Als je meer dan 50% van je maximale leven aan schade oploopt, vervalt dit effect. (15 sec. Cooldown)
17Spirit BarrageKost 108 Mana. Bombardeer een vijand met een bovennatuurlijke knal die 190% wapenschade aanricht.
19GargantuanKost 147 Mana. Roept een Gargantuan-zombie op die voor je vecht. Elke slag van e Gargantuan doet 25% van jouw wapenschade. (60 sec. Cooldown)
21FirebombKost 10 Mana. Gooi een explosief doodshoofd die 85% wapenschade als vuurschade aanricht aan alle doelwitten binnen 8 yards.
21Locust SwarmKost 196 Mana. Laat een plaag van sprinkhanen los die 360^ wapenschade (Poison) aanrichten over 8 seconde. The sprinkhanen verspringen van vijand naar vijand.
21Acid CloudKost 172 Mana. Veroorzaakt zure regen, die aanvankelijk 100% wapenschade (Poison) doet, gevolgd door 75% over 3 seconde aan alle vijanden die in de bui blijven.
22HexKost 49 Mana. Roept een Fetish Shaman op die 12 seconde lang vijanden omtovert tot kippen. Kippen kunnen niet aanvallen en lijden 10% extra schade. (15 sec. Cooldown)
22Mass ConfusionKost 74 Mana. Veroorzaak paranoia bij tegenstanders. Ze raken verwart en vechten 12 seconde lang voor je. (60 sec. Cooldown)
25Big Bad VoodooMaak een Fetish die een rituele dans start. Voor 20 seconde nemen de aanvalsnelheid en bewegingsnelheid van alle bondgenoten met 20% toe. (120 sec. Cooldown)
28Wall of ZombiesKost 103 Mana. Een rij zombies rijst op uit de grond en valt naburige vijanden aan voor 80% wapenschade gedurende 5 seconde. (25 sec. Cooldown)
30Fetish ArmyRoept een leger van Fetishes op voor 20 seconde. Het leger valt aan voor 20% van jouw wapenschade. (120 sec. Cooldown)

Passive Skills

LevelSkillUitleg
10Circle of LifeWanneer een vijand binnen een straal van 12 yards sterft, is er een 5% kans dat een zombiehond verschijnt.
10Jungle FortitudeAlle schade die jij en je opgeroepen dieren lijden neemt met 20% af.
13Spiritual AttunementMaximale Mana-voorraad neemt met 20% toe. Elke seconde krijg je 1% van dat maximum terug.
16Gruesome FeastWanneer je een Health Globe oppakt, krijg je 10% van je maximale Mana terug. Ook neemt je Intelligence met 10% toe voor 10 seconde. Dit effect stapelt tot vijf maal op.
20Bad MedicineWanneer je Poison-schade aanricht, doen de vijand 20% minder schade gedurende 3 seconde.
20Blood Ritual15% van alle Mana-kosten betaal je met leven. Daarnaast herstel je 1% van je maximale leven per seconde.
24Zombie HandlerJe kan nu vier zombiehonden oproepen. Daarnaast hebben alle honden 20% meer leven.
27Pierce the VeilJe doet 20% meer schade. Daarentegen kosten spreuken30% meer Mana.
30Fetish SycophantsWanneer je een spreuk uitvoert die directe schade doet, is er een kans van 3% dat je een Fetish oproept die een minuut lang voor je vecht.
30Spirit VesselDe Cooldown van Horrify, Spirit Walk en Soul Harvest neemt met 2 seconde af. Daarnaast zul je, wanneer je een dodelijke klap krijgt, in 3 seconde tijd 10% van je maximale leven herstellen. Dit effect kan maar eens per 90 seconde plaatsvinden.
36Rush of EssenceWanneer je Haunt, Horrify, Mass Confusion, Soul Harvest, Spirit Barrage of Spirit Walk gebruikt, krijg je 30% van de benodigde Mana terug gedurende 10 seconde.
40Vision QuestWanneer er 4 of meer spreuken in hun Cooldown-periode zijn, krijg je 300% sneller Mana terug.
45Fierce LoyaltyAl jouw dieren profiteren voor 100% van de bonussen die items geven op het gebied van levenregeneratie en het weerkaatsen van schade.
50Grave InjusticeWanneer een vijand binnen 8 yards sterft, krijg je 1% van je maximale leven en Mana terug. Daarnaast neemt ook de Cooldown van spreuken met een seconde af.
55Tribal RitesDe Cooldown-tijd van Fetish Army, Big Bad Voodoo en Hex neemt met 25% af.


Plaats een reactie


X
Lees meer over Diablo III: