1. Stel je vragen aan de Game Director van InFamous: Second Son

Stel je vragen aan de Game Director van InFamous: Second Son

InsideGamer redacteur Wes Rijckaert heeft maandag 10 maart een interview met Nate fox, Game Director van InFamous: Second Son. Hij heeft al een aantal vragen klaarstaan, maar als jij een brandende vraag hebt aan Nate Fox, laat deze dan achter in de reacties, of in het forum topic van InFamous: Second Son. Dan kan Wes deze vragen voor je stellen en Nate voor je beantwoorden.



Dit artikel delen

Over de auteur

Martin Verschoor Algemeen hoofdredacteur van InsideGamer, Power Unlimited en Gamer.nl. Daarnaast trotse eigenaar van www.poesbericht.net. Esports expert (volgens Shownieuws), games deskundige (volgens het Jeugdjournaal) en tech expert (volgens 3FM).

Reacties

  • hoe reageren de vijanden op je, en zijn ze moeilijk te verslaan?
    zitten er eindbazen in?

  • Komt er DLC voor deze game en hoeveel? Is het beter om te wachten voor Game of the Year edition of kan ik het beter meteen kopen?

  • DLC is al ontwikkeling, dus die vraag kan ik al voor je beantwoorden. De rest zal ik aan Nate Fox vragen.

  • Dank je :)

  • Ik denk dat Nate Fox wel zal zeggen om hem nu te kopen. Vrij obvious :o

  • Wat vond je van dit korte interview? ;)

  • Waarom een compleet nieuw hoofdpersonage

  • - Is het verhaal in de game afgerond of laat het mogelijkheden om verder te gaan met deze personages.
    - Zijn er games geweest die je geïnspireerd hebben om deze game te maken.
    - In hoeverre verschilt deze game van Infamous 2?
    - Is de game een kritiek op ontwikkelingen in de maatschappij.
    - De vorige Infamous games (net als de meeste open wereld games) gaan vrijwel altijd uit als een kaarsje. Gaat deze game daar verandering in brengen?
    - Hoe is deze game next gen (en dan bedoel ik niet de (overigens prachtige) graphics) maar qua game mechanics.
    - Beperkt de game zich tussen goed en slecht of krijgen we meer genuanceerdere keuzes om de game te spelen?
    - Wat was de grootste verrassing die gebeurde tijdens het playtesten van de game?
    - Waar ben je in de game het meest trots op?
    - In hoeverre denk je dat de share knop een bedreiging is voor het verrassingselement in het verhaal en/of de gameplay.
    - Werken jullie tijdens de development van de game nauw samen met andere gamestudios van Sony en zoja waarin uit zich dat?
    - Krijgt Europa een gecensureerde versie van de game net als The Last of Us en Beyond: Two Souls?
    - Het acteerwerk in de game ziet er fantastisch uit. Het lijkt of er nu veel natuurlijker geacteerd kan worden doordat de gamer de gezichten kan lezen. In hoeverre heeft dat impact op de schrijver en het team dat verantwoordelijk is voor het verhaal?
    - Wilt u de persoon die deze vragen verzonnen heeft een gesigneerde copy van de game geven?

  • Sorry voor de vele vragen maar ik kijk hier enorm naar uit. ;-)

  • Geen punt, ik ga zoveel mogelijk vragen proberen mee te nemen ;)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren