1. Eerste gameplaybeelden Wii U-racer Fast Racing Neo

Eerste gameplaybeelden Wii U-racer Fast Racing Neo

De eerste in-game screenshots van de futuristische racer Fast Racing Neo zijn getoond.


De futuristische game verschijnt ergens in 2015 op Wii U en wordt ontwikkeld door Shin'en. De eerste gameplaytrailer moet in juni verschijnen. De screenshots zijn hieronder te bekijken.



Dit artikel delen

Over de auteur

Michel Musters Redacteur bij Gamer.nl en InsideGamer.nl. Houdt van allerlei soorten games, van klassiekers als Mario, Metal Gear en Zelda, naar moderne meesterwerken als Red Dead Redemption en The Witcher 3, tot experimentele hoogvliegers als Rez, Limbo en Lumines.

Reacties

  • Ziet er best goed uit.
    Hopelijkziet het er alleen zo uit tijdens een boost.

  • WipEout all over

  • Dit ziet er toch wel awesome uit!

  • Mij lijkt dit ook tof te gaan worden!

  • Ziet er netjes uit. Nu F-Zero nog.

  • Er gaan ook geruchten dat Nintendo inmiddels zo enthousiast is over deze game, dat ze samen met Shin'en deze game uit gaan brengen als de nieuwe F-Zero.



    En op twitter van Shin'en zag ik dit,



    Shin'en Multimedia ‏@ShinenGames 8 u8 uur geleden Vertaling weergeven@JhonatanValois There will be definitely exciting news for FAST Racing Neo around E3. Please stay tuned.



    Dus wie weet horen wij op de E3, FRN is nu Fzero geworden:D:D

  • Dit zijn nou ontwikkelaars die aan hun woorden houden, het is hun mooiste en grootste game, die ze ooit hebben gemaakt zeiden ze. Als ik dit zo zie, is er niks van gelogen. Laat de E3 maar snel komen, want op twitter hebben ze gezegd, dan een trailer of gameplay beelden te laten zien.



    Fast Racing Neo zegt daarom ook doooooeiiii Project Cars. Waarom zeiden ze niet gewoon eerlijk, wij hebben de geld en mankracht niet voor de WiiU versie, ik bedoel als deze game zo awsome kan uit zien in 720p 60fps, waarom Project Cars niet?

  • Jaja, dit is wat je krijgt wanneer je de Wii U serieus neemt en probeert te maxen en gebruik maakt van zijn vier keer zo hoge brandbeedtesnelheid dankzij 32 mb eDRAM, tegenover het zwakke sDRAM in PS4/One. Meer dan 500GB/s tegen de schrale 100-120 en 150 van de PS4/XB1. Wii U is het enige apparaat dat 8k textures kan renderen en dat over gigantische draw distances (dat lukt de Titan niet eens door een bottleneck). Waar PS4 en XB1 wannabe lowrange-pc's al compleet gemaxed zijn door hun oppervlakkige architectuur, is dit bij de Wii U (dankzij zijn originele console architectuur) nog lang niet het geval en met slim design krijg je er beelden uit die PS4 en One kwaliteit kunnen passeren, een beetje zoals Apple producten dezelfde/betere prestaties leveren met inferieure hardware dankzij hun geoptimaliseerde software en hardwarecombinatie.



    Niet dat iemand dat verder gaat doen, wegens de slechte verkopen… maar ach. Als er een console is die nog respect verdient is het deze. De onwetende schapen blijven blaten dat dit een overpowerde 360 is en houden zich met hun tablet cpu-powered ps4 bezig.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren