Guerrilla bespreekt Horizon Zero Dawn in developer diary

Nieuws | -

PlayStation heeft vandaag op YouTube een video geplaatst, waarin Guerrilla Games de wereld van Horizon Zero Dawn bespreekt.

In de developer diary wordt besproken hoe Horizon Zero Dawn tot stand kwam. Zo zegt Hermen Hulst bijvoorbeeld dat Guerrilla altijd 'benchmark visuals' wilde realiseren op de PlayStation. Dit wilde Guerrilla doen met een game die zich afspeelt in een open wereld.

Ook wordt er in het filmpje aangegeven dat spelers, dankzij de aangepaste engine, grote afstanden kunnen afleggen zonder dat de game hoeft te laden. Daarnaast moesten de gezichtsanimaties realistisch overkomen.

Horizon Zero Dawn komt 1 maart uit voor PlayStation 4. Horizon Zero Dawn kreeg een 9,5 van Gamer. De developer diary is hieronder te bekijken.


Plaats een reactie


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.