1. Ode aan klassieke 3D-shooters Strafe uitgesteld naar mei

Ode aan klassieke 3D-shooters Strafe uitgesteld naar mei

Strafe, een roguelike-shooter met een klassieke grafische stijl, is uitgesteld naar 9 mei. De game had eigenlijk deze maand nog uit moeten komen.

In een persbericht grapte uitgever Devolver Digital dat er een "onvoorzien tekort aan polygonen was". De game heeft een grafische stijl die expres doet denken aan klassieke 3D-shooters als Quake.

Hoewel er dus niet een precieze reden voor het uitstel werd gegeven, lijkt het er op neer te komen dat ontwikkelaar Pixel Titans nog een aantal weken langer nodig heeft om de game te perfectioneren. De game is in ontwikkeling voor pc en PlayStation 4.

Strafe combineert de klassieke 3D-shooter met roguelikes. Hieronder is een trailer te zien die het uitstel aankondigt. Daaronder staat een oudere gameplayvideo om een idee te krijgen van wat spelers kunnen verwachten.

Dit artikel delen

Over de auteur

Michel Musters Redacteur bij Gamer.nl en InsideGamer.nl. Houdt van allerlei soorten games, van klassiekers als Mario, Metal Gear en Zelda, naar moderne meesterwerken als Red Dead Redemption en The Witcher 3, tot experimentele hoogvliegers als Rez, Limbo en Lumines.

Reacties

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren