Horizon Zero Dawn bevatte aanvankelijk machinegeweren

Nieuws | -

PlayStation heeft een video uitgebracht waarin Uncharted-director Neil Bruckmann en Guerrilla Games-directeur Hermen Hulst praten over hoe Horizon Zero Dawn na verloop van tijd is veranderd.

In het interview zegt Hulst dat Horizon Zero Dawn voor het grootste gedeelte hetzelfe is gebleven gedurende het ontwikkelingsproces. Echter wilde Guerrilla Games in het begin dat de game trouw bleef aan het gevechtssysteem van Killzone.

"Het allereerste prototype bevatte de Killzone M82-wapens en je schoot dus op robot-dinosaurussen. Al vrij snel begon dit raar aan te voelen en hadden we het gevechtssysteem gewijzigd," aldus Hulst.

Ook gaf Druckmann aan dat Uncharted aanvankelijk begon als een openwereldgame met een steampunk-stijl. Daarnaast prees hij in het bijzonder de graphics van Horizon Zero Dawn en wil hij deze overtreffen met de volgende game van Naughty Dog.

Momenteel werkt Naughty Dog aan de, vooralsnog, laatste Uncharted-game genaamd The Lost Legacy. Lees hier de review van Horizon Zero Dawn en bekijk het volledige interview hieronder.


Plaats een reactie


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.