PlayerUnknown's Battlegrounds verkoopt twee miljoen keer

Nieuws | -

PlayerUnknown's Battlegrounds heeft sinds de release op Steam Early Access 2 miljoen stuks verkocht. Ook zijn er nieuwe maps voor de game in de maak en houdt de ontwikkelaar een livestream om geld op te halen voor een goed doel.

CEO van Bluehole inc., Gang-Seok Kim, zegt: "Een van de belangrijkste redenen dat we deze mijlpaal konden behalen, is dat we een toegewijde community hebben die ons geholpen heeft om PlayerUnknown's Battlegrounds verfijnen.

We zijn blij dat we Gamers Outreach kunnen steunen in hun missie om kinderen in het ziekenhuis te voorzien van recreatie en hun familie kunnen helpen met het omgaan met een lange behandeling."

De livestream begint donderdagavond om 18:00 uur en duurt tot 02:00 uur. Bluehole heeft opgeroepen om te doneren voor Gamers Outreach en zal alle donaties verdubbelen tot 100.000 dollar.

Tot slot heeft Daniel Track in een livestream van de game gemeld dat er twee nieuwe maps voor de game in de maak zijn. De eerste is een "kleinschalig woestijndorp" en de ander een eiland met een "ijzig midden en jungle aan de rand". Hieronder is een tweet met een schets te zien, waarin hij zegt dat de volgende editie van het tijdschrift Game Informer meer informatie bevat.

Na iets meer dan twee weken verkocht de Steam-hit een miljoen exemplaren.


Plaats een reactie


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.