Valve maakt drukte Steam-helpdesk inzichtelijk voor Steam-gebruikers

Nieuws | -

Valve heeft een vernieuwde Steam-helpdeskpagina geïntroduceerd, waarop te zien is hoe druk de helpdesk het heeft met het behandelen van verzoeken en hoeveel verzoeken nog niet zijn behandeld.

Klanten kunnen tot wel negentig dagen terugzien hoeveel verzoeken er zijn ingediend voor ondersteuning en hoeveel verzoeken nog niet behandeld zijn. Op deze manier kunnen klanten voor zichzelf bepalen wanneer het voor hen het beste uitkomt om een verzoek in te dienen.

Valve geeft zelf aan dat ze de ondersteuning voor Steam-gebruikers willen verbeteren en wat meer transparant willen zijn. Gebruikers hoeven geen tweede account meer aan te maken om een verzoek in te dienen en het aantal medewerkers bij de helpdesk is opgeschroefd.

"We denken dat we door transparant te zijn onze klanten een beter beeld kunnen geven van wat we aan het doen zijn en zo onze diensten blijven verbeteren na verloop van tijd," aldus Valve.


Plaats een reactie


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.