1. Rocket League op Nintendo Switch draait standaard op 60 fps

Rocket League op Nintendo Switch draait standaard op 60 fps

Ontwikkelaar Psyonix heeft op E3 2017 laten weten dat Rocket League op Nintendo Switch altijd op 60 frames per seconde zal draaien.

Vice-voorzitter van Psyonix Jeremy Dunham heeft dit in een interview met Gamespot laten weten. Ook wanneer twee spelers op één handheld spelen of als vier spelers op een tv spelen zal de game hetzelfde aantal frames per seconde behouden.

Wel zullen er grafische concessies gedaan moeten worden om ervoor te zorgen dat de game te allen tijde soepel loopt op de Switch. Dunham sprak overigens kort over de Xbox One X-versie en zei dat deze versie altijd 4k en HDR zal ondersteunen.

Spelers die Rocket League op Nintendo Switch kopen kunnen ook tegen Xbox One- en pc-spelers spelen. PlayStation 4-bezitters kunnen alleen in matches terechtkomen met spelers op pc.

Dit artikel delen

Over de auteur

Brian Artiles Govita Hardcore Bioshock-fan en vindt de Xbox 360 de beste console ooit.

Reacties

  • Ik denk dat 't bij zo'n soort competitieve online multiplayer game ook wel echt een 'must' is.

  • Nice!

  • Mooi zo dat is goed nieuws..
    Dan ga ik niet de X-box One maar gewoon voor de Switch versie..

  • Als de prijs een beetje netjes wordt zal ik 'm aanschaffen. Crossplay met vrienden terwijl ik op vakantie ben!

  • Hoe werkt die crossplay dan over die verschillende platformen? Ik weet dat je tegen mensen van anderen platformen kunt spelen, maar kun je die ook uitnodigen ofzo want die optie heb ik op de ps4/pc-versie van rocket league niet gezien. Ook vind ik het jammer dat de verschillende platformen geen gezamenlijke chat hebben (behalve die standaard rocket league zinnen).

  • 20 euro !

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren