1. Bungie had geen idee wat 'The Darkness' in Destiny is

Bungie had geen idee wat 'The Darkness' in Destiny is

In een interview met Game Informer heeft Destiny 2-director Luke Smith verteld waarom de game niet uitlegt wat The Darkness is, ondanks dat er vaak naar werd verwezen.

We hebben nooit gezegd wat The Darkness betekent. Achteraf zijn we spelers wel het verhaal verschuldigd, maar niet in deze game. We wilden zo veel mogelijk extra terminologie verwijderen en focussen op het verhaal van Destiny 2."

In een ander interview met Kotaku zei Smith zelfs dat Bungie zelf ook niet wist wat The Darkness exact is:

"We hadden geen idee wat het was, eerlijk gezegd. Dus wat we met Destiny 2 doen, is het vertellen van een verhaal over The Light. En wat het betekent om uitgekozen te worden. Om die reden verwijderen we The Darkness uit de game."

Destiny 2 verschijnt op 6 september voor PlayStation 4 en Xbox One, en op 24 oktober voor pc. De data van de bèta werden op E3 2017 bekendgemaakt.

Dit artikel delen

Over de auteur

Reacties

  • bla bla bla.

  • Haha lekker belangrijk inderdaad. Als ze in destiny 2 een fatsoenlijk verhaal wegzetten ben ik al blij genoeg.

  • Gek om dit van de voormalige Halo ontwikkelaars te horen.

  • Ik dacht dat behoorlijk wat Bungie werknemers zijn weggegaan toen ze stopten met Halo. Veel mensen die Destiny hebben gemaakt, hebben dus niet aan Halo gewerkt.

  • En veel ook wel.

  • Dat is ook wel te merken.

  • No shit het verhaal ging dan ook helemaal nergens over en was net zo eentonig als alledrie de vijanden in het spel.

  • Was de schrijver van het verhaal niet ook ontslagen voordat de game uberhaupt uit was?

  • weggegaan meen ik.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren