Het vernieuwde knokken in Assassin's Creed Origins - Dev diary

Nieuws | -

Ubisoft praat in deze video uitgebreid over de vernieuwde combat in Assassin's Creed Origins.

Game director Ashraf Ismail vertelt meer over het nieuwe hitbox-systeem van de game, waardoor de afstand, snelheid en positie van het wapen van de speler bepalen op wat voor manier het wapen schade aanricht.

Daarbij zijn er veel verschillende mêlee- en langeafstandswapens, waaronder verschillende bogen, maar ook zwaarden, schilden, een speer, twee kleine zwaarden die tegelijk gebruikt kunnen worden, en nog veel meer. Er zijn zowel lichte als zware aanvallen.

Het is de bedoeling dat gevechten in de game uitdagend worden. Dit moet er ook voor zorgen dat spelers die teveel vijanden tegelijkertijd aanvallen, dit niet snel overleven. Assasin's Creed Origins komt op 27 oktober uit op PlayStation 4, Xbox One en pc.


Plaats een reactie


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.