Microsoft: 'Crackdown 3 te vroeg aankondigen was een fout'

Nieuws | -

Manager van Microsoft Studios Publishing Shannon Loftis heeft in een interview met Polygon gezegd dat het niet verstandig was om Crackdown 3 te vroeg aan te kondigen.

Loftis legt uit dat de game drie verschillende modi bevat en dat de drie studio's die hieraan werken, Reagent Games, Sumo Digital en Cloudgine, meer tijd nodig hebben om de game kwalitatief op niveau te brengen.

"We hebben de uitdaging om de kwaliteitsstandaard voor de drie modi te behalen onderschat. We hebben extra tijd nodig om een game te maken die Crackdown-fans willen. Het was een zeer moeilijke beslissing, en het is nog moeilijker omdat we game al hebben aangekondigd."

Ook zegt Loftis dat Microsoft van het uitstel probeert te leren, waardoor er nog niet wordt gepraat over andere titels die in ontwikkeling zijn voor Xbox One. Volgens haar zal het bedrijf "niet alleen in de lente van 2018, maar ook in de zomer, herfst en de lente van 2019 leuke Xbox-ervaringen brengen."

Crackdown 3 verschijnt in de lente van 2018 voor Xbox One en Windows 10.


Plaats een reactie


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.