1. Ontslagen bij Starhawk-studio, werkt aan iOS-game

Ontslagen bij Starhawk-studio, werkt aan iOS-game

Starhawk-ontwikkelaar LightBox Interactive heeft 24 mensen ontslagen en gaat zich voortaan richten op het ontwikkelen van iOS-games. Dat heeft Lightbox-baas Dylan Jobe via e-mail aan GiantBomb bevestigd.

"Ontslagen zijn klote", aldus Jobe. "Maar we zijn gewoon ons ontwikkelteam aan het verkleinen hier bij Lightbox Interactive zodat we erg flexibel zijn terwijl we onze volgende game zelf financiëren en uitbrengen op iOS-apparaten." Er is verder nog niets bekend over de volgende game van LightBox. De studio had een contract voor meerdere jaren en games met Sony. Mogelijk is deze deal nu afgelopen.

Dit artikel delen

Over de auteur

Reacties

  • Een vervolg op Starhawk voor de PS3 heb ik liever dan al die iOs games die ik toch niet ga kopen


  • ONLINE STORE :



    —**** http://fur.ly/92gq ****—



    Hallowmas( On November 1 ) is coming beloved whether or not you are ready to shopping ,Characteristics, novel, variety, low price and good quality, and the sales price



    is low , Move your mouse to work shopping! Hey hey



    free shipping



    competitive price



    any size available



    accept the paypal



    jordan shoes $32



    nike shox $32



    Christan Audigier bikini $23



    Ed Hardy Bikini $23



    Smful short_t-shirt_woman $15



    ed hardy short_tank_woman $16



    Sandal $32



    christian louboutin $80



    Sunglass $15



    COACH_Necklace $27



    handbag $33



    AF tank woman $17



    puma slipper woman $30



    —**** http://fur.ly/92gq ****—

  • De industrie gaat kapot door die klote telefoon's, kickstarters, free to play en andere rotzooi…



    Logisch dat ze hiervoor kiezen, het is eenvoudiger om geld te verdienen hiermee.

  • Als het rotzooi is, hoe kunnen ze er dan eenvoudiger geld mee verdienen?? Ik denk dat je teveel stil staat in het verleden, je moet wel met de tijd mee…

  • Het is moeilijker geld verdienen op iOS, je wordt daar veel sneller ondergesneeuwd door andere apps. De kans dat je app goed verkoopt is zeer klein. Op de PSS heb je een kleiner publiek maar sta je langer in de spotlight en wordt je minder ondergesneeuwd omdat er geen duizenden games per dag worden gepost.

  • @Ryme



    Omdat het gewoon letterlijk knakengames zijn. 1 a 2 euro voor een game is niet te vergelijken met retail… Free to Play is vaak Pay to Win of je moet het driedubbele van de retailprijs neerleggen voor de volledige ervaring.



    Mensen zijn wel sneller geneigd dit neer te leggen omdat het toch weinig geld kost.



    @MagicFeather
    Daar blijken de meeste studio's niet zo een last van te hebben.

  • Waarom denkt iedereen dat ze succes gaan hebben op iOS. Op een dag klapt die bubble toch.

  • Telefoongames, te makkelijk, te klein, te simpel…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren