1. Dead Island: Riptide komt in april 2013

Dead Island: Riptide komt in april 2013

Dead Island: Riptide verschijnt op 26 april uit voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Dat heeft uitgever Deep Silver aangekondigd.

Spelers kunnen twee verschillende versies reserveren: de Pre-order Editie en de Special Retail Editie. De Pre-order Editie bevat een exclusieve set wapenmods waarmee spelers meer mogelijkheden krijgen om zombies te doden.

De Special Retail Editie bevat naast de wapenmods ook een skin voor de hoofdpersoon en een uniek doosje om de game in te stoppen. Deze editie is alleen beschikbaar door de game bij bepaalde winkels te reserveren. Binnenkort wordt bekendgemaakt om welke winkels het gaat.

Dit artikel delen

Over de auteur

Reacties

  • Duurt laaaaaang….

  • Er is nog geen eens een gameplay trailer en maar vier screenshots, en dan gaan ze nu al pre-order edities aankondigen? Ik verwacht niet dat deze game ook maar enigszins beter wordt dan die troep uit 2011. Ze mogen eerst maar eens gaan bewijzen dat ze een game kunnen leveren die in ieder geval technisch fatsoenlijk (dus, op z'n minst dat het gewoon werkt) in elkaar steekt.

  • Wat voor problemen ben jij allemaal tegengekomen dan dat je zo negatief bent??



    Nooit een probleem gehad met Dead Island. Moet wel zeggen dat ik de game pas ben gaan spelen toen ie gepatched was, maar echt gruwelijke game. De co-op in de game is briljant. Mezelf enorm vermaakt met deze titel.



    Can't go wrong with zombies.. ^_^

  • Enorm veel problemen… Maar hier een aantal:



    - Bomen en struiken die boven de grond "zweven". Gewoon assets die niet aan de grond vast zijn gemaakt bij het ontwerpen van de levels. Zeer slordig.
    - Een (story!)quest die niet wilde triggeren, ookal had ik alle requirements gehaald. Ik moest uiteindelijk via console commands (pc versie) de quest zelf activeren, anders mocht ik opnieuw beginnen na 15 uur spelen.
    - Een andere quest die onmogelijk werd af te maken, omdat een zombie een schuur in was geglitched, en die dood moest voor de quest. Wederom met een console command de zombie moeten laten respawnen



    Daarnaast nog vele andere faaltjes, zoals het (letterlijke!) copy-paste werk in de rioollevels, inclusief zelfde plaatsing van de zombies. Of de belabberde AI van de menselijke vijanden. Volgens mij hebben ze gewoon de zombie AI op de mensen toegepast. Ook nog problemen met de lichteffecten; schaduw waar geen schaduw hoort te zijn, etc.



    Ik denk dat, als ik het zou willen, wel een essay kan schrijven over hoe slecht Dead Island is :P.

  • Ik heb nadat ik al die lame ass wapens zat was gewoon een MOD gedownload met inf ammo, en door heel die game heen gerushed daar heb ik me best mee vermaakt. En als een horde zombies achter mij aan zit heb ik niet echt de tijd om wakker te liggen van een schaduw die ergens wel of niet hoort te zijn

  • Ok, dat klinkt idd f.cked up. Veel mensen hebben dezelfde soort glitches als jou gehad toen de game net uit was.



    Maar heb je de game nog welis gespeeld toen ie gepatched was? Na de patch waren de meeste problemen die jij noemt opgelost. Ik heb de game voor PS3 en niet een v/d problemen die jij genoemd hebt ervaren. Paar maanden geleden de platinum gehaald, dus heel veel uren in de game gestopt.



    Als je van co-op houd moet je deze game mss toch nog is een kans geven.

  • Ik heb de singleplayer compleet in co-op gespeeld, maar nadat ik de credits had gezien wilde ik de game echt niet meer aanraken.



    Niet alleen technisch vond ik de game slecht, maar de hele game was voor mij na 3 uurtjes spelen al klaar. Op een gegeven was ik het gewoon zat om op de linkermuisknop te blijven rammen tot m'n wapen op was, om vervolgens te switchen naar het volgende wapen en weer gaan klikken tot je erbij neervalt. Lopen naar de volgende horde zombies, en herhaal het proces. De omgevingen na het eiland waren ook alleen maar inspiratieloos, evenals de quests.



    Nee, Dead Island is wat mij betreft echt een rukgame. Voor co-op vermaak ik mij op het moment prima met Borderlands 2 :)

  • 3 uurtjes? Damn, da's veel te snel. Ik was zeker al 10 uur op het strand voordat ik naar de stad ging, laat staan de gevangenis. Heb toch het idee dat je de game verkeerd gespeeld hebt en er veel te snel doorheen bent gerusht.



    Het is de bedoeling dat je speciale wapens zoekt, vind en maakt. Die ff pimpt met wat gif of electriciteit en dan word het zombie slayen pas echt leuk. Speelde voornamelijk met die aziatische chick omdat haar specialiteit messen was. Had een paar verschillende machetes waarmee ik elke vijand ownde die in me buurt kwam. Zelfs grotere zombies hakte ik in stukjes met een paar klappen.



    Btw: Het was ook de bedoeling om je wapen te maken als ie bijna stuk was bij van die weapon benches, en om em te pimpen zodat ie de volgende keer minder snel stukging en meer schade aanrichtte bij de vijand.



    Als jij de game in 3 uur hebt uitgespeeld heb je 100% zeker heel weinig tot niks v/d side quests gedaan. Dus vind wel dat je hard oordeelt over dingen die je nieteens hebt ervaren. Veel v/d side quests waren erg dik om te doen.



    Vond de stad en de gevangenis wel dikke locaties. Vooral de stad. Gevangenis was iets te scripted.



    In ieder geval cool voor je dat je Borderlands 2 wel entertaining vind.

  • Ik heb de game in 20 uur uitgespeeld. Meeste sidequests gedaan, alhoewel op het einde ik en m'n co-op partner hier geen zin meer in hadden en toen veel hebben geskipt (het waren toch veelal dezelfde soort missies). Na drie uur vond ik de gameplay al te snel in herhaling vallen, en dit werd alleen maar vervelender en vervelender. Ik heb de game niet in drie uur uitgespeeld :P.



    Ik speelde zelf ook met het aziatische meisje, sinds ik dat zelf ook ben en wel van scherpe wapens hou, dus dat kwam mooi uit :P. Maar het wapens pimpen en repareren viel ook gewoon te snel in herhaling. Missie oppikken, ergens random voorwerp x halen en onderweg zombies slopen, teruggaan, shit repareren en eventueel verbeteren wanneer dit mogelijk was, en weer de volgende missie doen. Eerste drie keer leuk, daarna is het gewoon hersendodend werk.



    Het eiland was geweldig. Echt een ontzettend vette setting, het zag er ook mooi uit. Alle omgevingen daarna waren van die been there, done that dingen. Vooral de stad en het riool stelden zwaar teleur. Verder stelde het verhaal ook niet veel voor, het eindigde zelfs treurig slecht, en de cutscenes eromheen waren ook om van te janken. De game probeerde vaak heel emotioneel te doen, maar de animaties, de stemmen, alles was gewoon heel slecht uitgevoerd :/.



    Na 20 uur gamen, einde gehaald, co-op gespeeld, en ruim 60% van de sidequests te doen, mag ik wel een oordeel vellen over deze game mag ik hopen :P

  • Natuurlijk mag jij dat, ieder ze eigen mening. Smaken verschillen gelukkig, anders vinden we allemaal hetzelfde leuk. Haha.. ^_^



    Vond het verhaal en de cutscenes ook niet erg hoogstaand, dat ben ik wel met je eens.



    Sommige missies waren idd identiek in wat je moest doen, maar ik vond de setting en gameplay zo dik dat dat gegeven mij totaal niet stoorde..

  • Jippie, zombies.

  • idd, jippie…

  • Zal je zien dat GTA V ongeveer op die datum uitkomt. Dan is deze game behoorlijk de klos

  • Die dag staat bij deze doorgestreept

  • cool ik ben de 27e jarig kan ik hem voor mijn verjaardag vrgane…. oh wait



    Yo ho doepediedee do what you want cuz a pirate is free!

  • Trololol

  • _O-

  • ow dat komt mooi uit, ik speel nu dead island op me gemakkie tussendoor. dus ik heb nog ff mooi de tijd..

  • 我不能等待這個精彩的遊戲 !

  • Nergens last van gehad kwa bugs in deel 1(voor de patch).
    Dus waarom geen deel 2 :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren