1. Skyrim krijgt hogere moeilijkheidsgraad

Skyrim krijgt hogere moeilijkheidsgraad

The Elder Scrolls V: Skyrim krijgt binnenkort een hogere moeilijkheidsgraad, die nu al te testen is op PC.

Ontwikkelaar Bethesda heeft de patch al in bètavorm uitgebracht voor PC, via Steam. De update voegt de Legendary-moeilijkheidsgraad toe. Dit kun je ook toepassen op alle skills die al op het hoogste niveau staan (100).

Deze worden vervolgens weer teruggezet naar 15 en laten je op die manier weer in level stijgen. Bethesda meldt dat hierdoor de level cap in principe geheel verdwijnt. Goed nieuws dus voor iedereen die al helemaal klaar is binnen Skyrim, maar nog lang niet met de game zelf. De update moet binnenkort ook voor PS3 en Xbox 360 verschijnen.

De update brengt ook een hele rits bugfixes

Dit artikel delen

Over de auteur

Marcel Vroegrijk Eindredacteur van Gamer.nl

Reacties

  • "Deze worden vervolgens weer teruggezet naar 15 en laten je op die manier weer in level stijgen. Bethesda meldt dat hierdoor de level cap in principe geheel verdwijnt."



    Dus dan kun je nu wel alle perks vrijspelen?

  • Nee, want je verliest al je perks in die skill.

  • Damn that sucks, dan heeft het voor mij geen zin.

  • Ik snap niets van de Legendary skills. Je heb uren gestoken in een skill om die op 100 te krijgen, alleen om hem naar 15 te verlagen en al je perks daarin te verliezen? Where's the fun in that?

  • Dan kun je nog een keer al die uren erin steken om je skills naar lvl 100 te krijgen (maar nu op een hogere moeilijkheidsgraad) en daarna nog een keer en nog een keer:?. En nu maar afwachten wie er als eerste op level 1000 zit met 10.000 magic/health/stamina.

  • soort van prestige idee, maar dat vond ik ook niks

  • Beter doen ze iets aan de onderlinge verhoudingen van vijanden. Na een paar uurtjes spelen stormde ik al enthousiast op elke draak af die ik in de verte in de lucht zag hangen, maar was ik elk moment in de wildernis doodsbenauwd dat ik misschien wel eens een beer tegen het lijf zou kunnen lopen.

  • Herkenbaar. :lol:

  • Als de perks blijven, en je toch al je Legendary weapons behoudt, lijkt het me best een leuke optie. Op die manier kun je enorm overpowered raken door het verdwijnen van de lvl cap xD

  • Perks raak je kwijt.

  • Het zou eens tijd worden dat er zo veel bugs gefixt worden.
    En het is niet alsof Skyrim ook echt moeilijk wordt.



    En het level cap verhogen maakt toch niks uit omdat alles scaled met jou level.
    (wat een idioot idee was)

  • Sommige bugs zijn echt irritant; ik kan nooit de serie-moordenaar quest beginnen.

  • No sorry got a Life :D

  • lol

  • ik vind dit beetje nutteloze update.. dat ze dan gwn de lvlcap verhogen.. sommige enemies heb je met 1 klap neer en dan komt er ineens een wizard waarbij je 5 keer doodgaat, een miljoen potions gebruikt en uiteindelijk na 4 uur pas neerhebt.. ik heb de main questlijn al uitgespeeld maar verder ben ik nog bij lange na niet klaar met de quests.. van mij mogen ze die update achterwege laten.. miss dat ik m niet eens update.. after all.. je hebt geen internet nodig om skyrim te kunnen spelen..

  • Maar alleen de lvlcap verhogen heeft geen zin. Je gaat juist levels omhoog doordat de level van je skills verhoogd. En dat gaat niet meer als je alle skills op lvl 100 hebt.

  • zouden ze ook niet eens iets met DX11 gaan doen dat ze gezegd hadden ?

  • Niet nodig dit voor mij

  • Beter, ik vond Skyrim erg vermakelijk maar erg makkelijk

  • Ik vind skyrim geweldig, maar vind het wel jammer dat vijanden mee levelen. Na 20 uur spelen wil ik niet dat de zelfde wolf ineens veel meer schaden doet. Wat heeft het dan voor een nut dat je leveld.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren