1. Vallen en weer opstaan in Monster Hunter 3 Ultimate

Vallen en weer opstaan in Monster Hunter 3 Ultimate

Dit artikel delen

Over de auteur

Crew De redactie van InsideGamer.nl

Reacties

  • Ik kijk écht uit naar deze game, laat maar komen!!! :D

  • Ik kijk hier al naar uit sinds hij aangekondigd is, anders weet ik niet zeker of ik de WiiU wel gekocht had. Hier ga ik weer mooi 800+ uur insteken!

  • Begrijp alleen niet waarom geen enkele online winkel de Wii U MH3U pack heeft aangeboden…

  • Was ook al zo met de 3ds pack. Keb um bij gamemania kunnen bestellen, de 3ds pack. De rest van de winkels was niet zeker of ze um kregen. We hebben hier ook echt geen toffe acties zoals ze in Amerika hebben, met voordeel als je de wii u en 3ds versie haalt, een classic pro controller bij de preorder van de wii u versie of die hardcase voor je 3ds. Lijkt wel alsof Europa niet boeit voor Capcom.

  • Ik zie dat Gamemania hem inmiddels wel heeft (Wii U), met de pro controller dus vandaag even bestellen.

  • Heb de demo geprobeerd op de WiiU en 3DS, allebei hetzelfde dus kon het mooi vergelijken, het is geen game voor mij. Het klinkt interessant maar het kan me niet boeien.

  • Om mezelf nog een beetje te onderbouwen, het spel zou realistisch moet zijn qua jagen, dus niet er op af rennen en 3 meppen en klaar. Dat lijkt me ook juist tof.



    Maar als ik 20 minuten bezig ben om een gemuteerde konijn neer te malen en na 500 slagen van me mes in zijn kop/buik/rug/poten nog geen eens een teken geeft van dat hij het een beetje moeilijk heb (hooguit weg rennen naar een andere area, wat ook rete irri is dat het geen 1 grote wereld is maar kleine stukje verdeeld over een hele map) Dan is de lol er ook wel snel van af.



    Ook als ik geraakt wordt dan vlieg ik door het hele veld, maar als ik dat beest raak gebeurd er niets. Daar vind ik het jammer van het spel dat je niet het gevoel heb dat je zo'n beest echt in maakt. Wat dus het idee van realistisch spelen zoals sluipen, omgeving leeg maken, gedrag van je monster ontdekken en daar op anticiperen helemaal stuk maakt. In die 20 minuten heb ik niets anders gedaan dan, er na toe rennen, beuken, ontwijken, er achter aan rennen, beuken, ontwijken, weg rennen en weer terug, beuken, potion, beuken, wachten, er achter aan, beuken. Joepie..

  • In de demo krijg je niet echt goed mee wat er nou zo leuk is aan monster hunter.

  • Handig, je zou zeggen dat een demo juist daar voor moet zorgen :P

  • Haha, tja je kan het idee van monster hunter ook moeilijk in een demo zetten, maar versla die plesioth maar dan zal je er een beetje van begrijpen.



    Wat vooral leuk is aan de Monster hunter serie is dat het spel ontzettend moeilijk is, elk gevecht met een monster is een uitdaging en je moet constant opletten anders dan maakt het monster je kapot.



    En je moet niet denken dat de wapens door het vlees snijden, maar meer dat je constant een stukje in zijn huid snijd.
    Ik bedoel als je het echt realistich zou willen dan zouden de meeste monster je doden in 1 hit :D.



    Het gaat er juist net om dat je 20-30 minuten lang compleet gefocust bent op het jagen van een monster, en het voelt dan ook fantastisch om eindelijk een monster te verslaan waar je zoveel problemen mee had of eindelijk het laatste deel van een armor set hebt kunnen maken.



    In monster hunter moet je ook goed kunnen vechten en ontwijken omdat je weinig hebt aan je armor en potions gebruiken erg lang duurt.
    Dit zorgt ervoor dat het een hoge instapdrempel heeft, maar het maakt het spel we veel uitdagender daarom haken ook veel beginners af, dit merkt je niet bij het eerste monster in de demo.



    Dus maka eerst de plesioth dood en dan weet je misschien een beetje beter waarom het zo'n ontzettend leuk spel is.

  • Maxxie legt het heel goed uit. Je moet het hele spel een tijdje gespeeld hebben wil je het spel kunnen begrijpen. Je begint met niets en alles wat je na uren spelen hebt bereikt, heb je op eigen kracht gedaan. De prachtigste armor sets, de bruutste weapons, je eigen farm, het kunnen verslaan van de sterkste en grootste monsters, het is allemaal het resultaat van geduld, het uitvinden van tactieken bij de verschillende monsters en de juiste uitvoering ervan, goed gebruik van items, volharding en concentratie en als zo'n monster dan eindelijk neergaat na een half uur voelt dat goed. Zeker nadat je een mes in het cadaver steekt om um te ontleden xD

  • Zelfde. Veel goede verhalen, dus geprobeerd. Maar mij boeit het blijkbaar niet. Redelijk saai.

  • Hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe

  • Man ik zou willen dat er verder nog goede redenen zijn om een Wii U te kopen, maar helaas.
    Waarom kunnen ze geen monster hunter uitbrengen voor alle consoles?



  • -ZombiU
    -Rayman Legends
    -Pikmin 3
    -Windwaker HD
    -Bayonetta 2
    -Wonderfull 101
    -Lego City Undercover
    -Super Smash Bros.
    -Yoshi's Yarn
    -Shin Megami Tensei X Fire Emblem
    -X (Xenoblade)
    -Zelda's
    -Mario's
    -Andere Nintendo Iconen



    Aardig lijstje lijkt me zo. En dan komen er nog multi-platform games aan zoals Assassins Creed 4 en Watchdogs.

  • Ik vind er daarvan niet genoeg leuk en multi-plats speel ik wel op de PC of op de ps4 of xbox 720 en zeker niet op de Wii u.



    Ik denk gewoon dat Nintendo spellen niks voor mij zijn.

  • waarom staat de xenoblade sequel niet op jouw lijst

  • Over smaak valt niet te twisten ;)

  • X was ik idd vergeten xD

  • Wat is er zo leuk aan deze game? ik begrijp het niet helemaal

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren