1. E3: Vervolg Prince of Persia: Sands of Time op E3

E3: Vervolg Prince of Persia: Sands of Time op E3

Ubisoft heeft bekend gemaakt dat de opvolger van Prince of Persia voor het eerst te zien zal zijn op de aankomende E3. De Franse uitgever heeft nog niets bekend gemaakt over een releasedatum en op welke systemen de game uitgebracht zal worden. Wat Ubisoft wel vrij gaf is dat Ubisoft Montreal dit spel zal ontwikkelen.

Dit artikel delen

Over de auteur

Crew De redactie van InsideGamer.nl

Reacties

  • Ik heb sinds kort Sands of Time in m'n bezit. Een opvolger is zeer welkom.

  • Wat?? Nu al?? Ubisoft…..kijk uit, anders gaan jullie dezelfde kant op als EA :(

  • De Sands of Time was echt een vette game.

    Aan de ene kant was ik blij dat ik hem had uitgespeeld maar daarin tegen wou ik meer.

    Heb het spel nu 3 keer uitgespeeld.

    Een vervolg is zeker zeer welkom


  • Was min of meer al wel duidelijk. In ieder geval kijk ikzelf erg naar een opvolger uit.

  • Kewl een vervolg op PoP gaat er altijd wel in hoe gaat ie heten Prince of Persia and the Oases of aging? ;P kan je spelen met een bejaarde versie die kan slaan met zijn wandelstok en met t zwaard kan steken.

  • Reactie van Nick NL geplaatst op 15 april 2004 11:05

    Wat?? Nu al?? Ubisoft…..kijk uit, anders gaan jullie dezelfde kant op als EA :(



    Ja ze brengen wel steeds meer uit .


  • Ik hoop dat ze wel de nodige verbeteringen aan het spel toevoegen..



    - het arsenaal aan aanvalsmoves mag wel wat groter..

    - visioenen weglaten.. Spel werd er té simpel door..

    - moeilijkheidsgraad opkrikken… (tijd terugspoelen is gaaf, maar je kon het té vaak en je kreeg het té snel weer terug als het op was..)

    - gevechten met de tegenstanders moet veranderen.. Vond het niet echt interessant..

    - tegenstanders moeten sneller kapot kunnen, zodat je meer tegenstanders krijgt… Die je ook weer snel kan neerslaan.. Eventueel worden de tegenstanders slimmer..

    - actie moet sneller..

    - opzet van het spel moet veranderen, nu was het de hele tijd..

    puzzel, gevecht, puzzel, gevecht, etc.. dat idee kreeg je de hele tijd..

    Ze moeten meer actie erin stoppen en het niet een bepaalde volgorde geven..

    - minder savepoints.. (zie Ninja Gaiden voor het juiste voorbeeld)



    Ik vind PoP er schitterend uit zien en het speelt grandioos, maar het spel kan veel beter.












  • In de budgetbak ermee

  • xbox versie was bij de release maar 35 euro .

  • zooo snel al…popsot is net uit(naja…paar maanden)

  • Ik hoop dat die beter zal worden als zijn voorganger.

  • wat grappig, de url van deze post is http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1337

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren